Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har erfaring med Facebook annoncering?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Brøndby Strand
Tilmeldt 19. Oct 15
Indlæg ialt: 28
Fra  TBRegnskab Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg er kommet på banen med min nye hjemmeside www.hoverboardshop.dk, som sælger segboards, (eller hoverboards, som de jo også kaldes) og div. skaterudstyr Jeg er bange for at jeg måske er lidt for sent ude for at nå at få del af julesalget. Jeg tænker derfor på at benytte facebook annoncering, men jeg vil ikke kaste gode penge efter dårlige, så er der nogen, der har erfaringer med, om det virker? Og hvor meget skal man forvente at bruge for at få en rimelig kampagne?

Mvh Trine

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine

Et meget bredt spørgsmål du stiller.

Hvad er det du ønsker af en Facebook kampagne?
Målsætning?
Økonomisk ramme?
Hvem vil du gerne have i tale?
Har du en eksisterende Facebook side med følgere?
Boost af annoncer?
Boost af side?
Målgrupper?
Strategi på sigt?
Facebook profil, udseende og stil?
Digital strategi i forhold til resten af dit setup?

Der er rigtig mange veje at gå..

Jo mere du forbereder dig, jo større succes har du mulighed for at opnå.
Herinde vil du finde et hav som har succes, men også mange som ikke rigtig har fået noget ud af det.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine

Det vigtigste er, at du får sat konverteringssporing rigtig op på dine kampagner. Så får du relevant data fra alle dine kampagner, som du herefter kan optimerer ud fra.
Alt efter hvor meget data du allerede har indsamlet og hvor mange besøgende du har på shoppen, kan jeg anbefale dig at målrette dine kampagner efter de avancerede segmenter - gerne så præcist som muligt. 

I starten handler det meget om at splitteste for at finde ud af hvad der virker - og hvad der ikke gør.

Jeg har skrevet lidt om Facebook annoncering, som du kan læse her.

Du kan med fordel supplerer dine Facebook kampagner med Google Adwords, herunder især re-marketing.

God fornøjelse..

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine!

Hvis du skriver en mail til mat@timothymedia.com
K
an jeg godt hjælpe dig igennem det hele, og hvis du har nogen fremtidig spørgsmål kan du bare adde mig på Facebook (Matias Thomassen) Og stille alle de spørgsmål du har lyst til!:)

Mvh Matias

Tilmeldt 20. Oct 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine

Har du overvejet online markedsføring gennem Affiliate marketing.

Jeg kan sætte dig i kontakt med en af Danmarks førende online marketings virksomheder som også er repræsenteret i hele norden, hvis det skulle have interesse.

Hvis du er interesseret i dette er du velkommen til at kontakte mig på hjorthkristian@gmail.com

Tilmeldt 15. Jul 15
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trine

Jeg vil forslå dig at bruge Power editor til at sætte kampagner op i og køre dem via Facebook.

Tror der er alle de features du/i leder efter, både i form af design af kampagnen, målret kampagnen/produktet til rette målgruppe til mere budgetering. Der er rigtig mange fordele ved P.editor. Du kan f.eks også vælge om du kun vil ha likes eller clicks osv.

Næsten et must use program for de seriøse :) held og lykke

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)