Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min faktura okay at bruge? Nogen som kan hjælpe?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa. 

Jeg er ved at være klar til at starte op med min aller første webshop og glæder mig som sindsyg til at komme igang med projektet. 

Jeg forstår bare ikke helt alle reglerne ang, faktura. som jeg håber nogen af jer kloge hoveder kunne hjælpe mig med. 

Indtil videre ville jeg gerne ha min faktura skulle se sådan her ud: http://s2.postimg.org/addb8xl3d/99ftura.png 

Ville den være fint nok at bruge?

Jeg syntes nemlig at når man selv bestiller fra andre webshops af at nogen så også sætter handelsbetingelser ind på deres faktura.. har søgt rundt omkring men har ikke fundet frem til om det skulle være et krav?

Jeg har også fundet frem til en side hvor der står lidt om krav til ens faktura og der står dette: 

  • den dato, hvor levering af varerne eller ydelserne foretages eller afsluttes, forudsat en sådan dato er forskellig fra fakturaens udstedelsesdato (fakturadato)

Hvad skal det betyde helt præcist? 

Mvh.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:42
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Aug 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svar john. Meget underligt, syntes jeg har sat alle felter til at vise med moms, vil prøve at rette det. 

Bruger prestashop og man kan gøre så når man modtager en bestilling at personen så får deres faktura med det samme via mail, men det er ikke den rette måde?

burde jeg vente med at sende faktura til at jeg har sendt orderen med posten? eller er det er ligegyldigt. 

Mvh

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo du sender faktura med moms når du  sender varen som udgangspunkt - 

Venlig hilsen John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Aug 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det iorden.

Sidste 2 spørgsmåls som nok er lidt dumme for nogen men vil bare lige sikrer mig 100% :)

Er det er helt iorden at bruge hvilken som helst program til at lave faktura? jeg kan nemlig ikke lige finde helt rundt i prestashop faktura system da min faktura hele tiden kommer til at vise uden moms.. og der er heller intet krav om at hvis man har en webshop at fakturaen skal sendes via mail, jeg må vel også godt bare printe det ud og ligge den med i papkassen til min kunde uden at kunden får en mail?

Mvh

Fra Århus
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 378
Fra  Thomsen Business Information Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes helt sikkert du skal finde løsningen på dit fakturaproblem i din webshop. Du må gerne bruge et andet system, men det komplicerer din arbejdsgang med forsendelse og administration. 

Har du kun en ordre om ugen gør det nok ikke så meget, men når du får 12 om dagen betyder 2-3 minutter ekstra arbejde pr. ordre meget. 

Du kan også læse om faktura her

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)