Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook og privat

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg står og skal til at lave lidt reklame for min nystartet klinik.

Jeg har en facebook profil og via den har jeg lavet en profil til min klinik.

Når jeg går ind i en køb og salg gruppe med min egen profil, og sætter et link eller andet til klinikkens facebook profil, så vil det jo være mig som privat person der står som "sælger".

Mit spørgsmål: Kan folk klikke på min privat profil, se mine billeder osv nu hvor jeg er en del af en gruppe?

Jeg er jo ikke interesseret i at folk skal "snage" i mine sager, og slet ikke nu hvor jeg prøver at få min klinik op at køre.

Jeg har selvfølgelig været i indstilinger og sat den til at det kun er mine venner der kan se indhold osv.

Men jeg bliver i tvivl om andre som er i en fx køb og salg GRUPPE kan se mit indhold også!

Håber nogen kan svare på mit spørgsmål.

På forhånd tak

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jun 15
Indlæg ialt: 28
Fra  Walesco Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Helt rolig, at være medlem af en gruppe på Facebook gør ikke at gruppe-medlemmerne kan se mere end "ikke venner".

Så længe dine privatindstillinger er sat til at det meste er for venner, så kan det ikke ses af andre end venner. Dog er sådan noget som profilbillede, coverbillede og navn altid synligt.

Et lille tip, hvis du går ind på din egen profil er der en lille knap med tre prikker nederst i venstre side af cover-billedet. Klik på denne og klik på "vis som", så kan du se hvordan en ikke-ven ser din profil på Facebook.

Med venlig hilsen

Jesper

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)