Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 unge fyre der elsker at lave film.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 9
Fra  Schou & Schmidt Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Vi er to ynge fyre på henholdsvis 19 og 18 år, som elsker at lave film. Vi har lavet flere film, men to efter vi har startet vores youtube, og kunne godt tænke os at lave flere. Vi går 100% ind i det når vi filmer og skal lave et projekt som følgende - her er vores seneste video. - 

 

Er der et market for det og hvis der er, hvad kunne folk godt tænke sig at få filmet? Drømmen er uden tvivl at kunne bygge en lille forretning op på det og skabe en hobbyvirksomhed/kældervirksomhed. 

Nogen der kunne have brug for at få lavet en eller flere film? 

Mvh. Magnus og Gustav. 

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 275
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror da bestemt der er et marked. Hvad ville i tage for en film af den længde som den viste

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Magnus og Gustav

Jeg vil råde jer til at arbejde en hel del mere med 'historiefortælling' og 'formidling'. Det vil der være et stort marked for.

Én ting er at kunne filme, klippe og lægge musik på en film af en mand, som slår vejrmøller gennem noget røg - noget andet er at kunne forklare hvorfor det er interessant og evt. fascinerende.

I skulle prøve at finde en 'case' - eventuelt en virksomhed her på Amino, som I skal lave et kort video-ressumé af. Lav en drejebog over hvad der skal med, film og klip det sammen - og se hvad der sker. Og husk på hele tiden at øve jer og arbejde på at blive bedre Smile

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus og Gustav
I er lige dem jeg står og mangler 😋 vil I ikke lige skrive til mig på ballobworld@gmail.com
Jeg skal have filmet en pilot til et børne tv program og det kunne jo være at det var noget for jer ?
Mvh. Ronnie 😊

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Wow, det ser virkelig flot ud!

Ja, som der er skrevet, så er narrativen super vigtig. 

Det gælder om at få suget folk ind i fortællingen - så hænger den meget bedre fast. 

Det ser bestemt ud til, I har styr på det tekniske og tilrettelægningen, så jeg er sikker på, I kan hjælpe en masse og sælge en masse videoer. 

Held og lykke!

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 9
Fra  Schou & Schmidt Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronnie. 
Vi kunne godt tænke os at hjælpe dig :) 
Jeg har sendt dig en email nu. 

Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 9
Fra  Schou & Schmidt Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David. 

Tak for den fine feedback. 
Formålet med denne video er som du kan se ikke som sådan at fortælle en historie, men mere at vise nogle flotte klip. Selvfølgelig er målgruppen på videoer som denne meget begrænset til folk med interesse for filmklip og gymnaster, som forstår hvor god han er. 

Vi vil rigtig gerne arbejde videre med det her og er meget interesseret at lave mere. 

Mvh. Magnus :) 

Tilmeldt 15. Jan 15
Indlæg ialt: 9
Fra  Schou & Schmidt Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak! 
Ja det er noget vi vil arbejde videre med. 
Som sagt før er målgruppen måske lidt for snæver. 

// Magnus 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)