Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tips til din Black Friday kampagne

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 7. Jul 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Sjovt indlæg

Også skægt hvordan butikkerne bare har overtaget konceptet fuldstændig i stedet for at ligge det i forbindelse med en dansk højtid - i DK er thanskgiving jo ikke viiildt populært. 

Tilmeldt 26. Nov 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bestemt nogle gode tips, men er ikke sikker på, at jeg vil bruge dem :)

Hjemmeside om danske aktier

Fra Skanderborg
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  MSCH Media Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Til info. nærmer Black Friday 2016 sig hastigt, og jeg har opdateret indlægget her http://blackfridaysalg.dk/tips-til-black-friday-kampagner/

Black Friday sidste år blev den største salgsdag nogensinde og alle de shops jeg har hørt om, der var med på vognen, havde en rigtig god salgsdag. Det afhænger selvfølgelig af, om man også får fortalt om de gode tilbud:-)

Ha´en god aften

Mvh Marlene

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes ikke at Black Friday i DK er noget at råbe hurra for! Mange steder spare man 10-20 % I USA er det 70-80% og tit kan du få varen billigere på "normale" tilbuds dage.

Computercity havde en B&O Beoplay S3 til 1495 kr Black Friday sidste år. et stykke tid efter, var den på tilbud til 1195 kr. Så lad nu være med at gå amok over de tilbud som er der. De er der også ugen efter og ugen efter igen og til jul og efter jul.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  MSCH Media Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret i at USA nok går mere amok med rabatterne, men i stedet for at gå og vente på at en vare måske bliver sat ned engang, kan man vel ligeså godt, som forbruger, tjekke om ens drømmeprodukt står til en god pris på BF. Det gør mange hvert fald, så hvorfor ikke være der når kunderne vil handle?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Marlene Schøler Sørensen:

Black Friday sidste år blev den største salgsdag nogensinde og alle de shops jeg har hørt om, der var med på vognen, havde en rigtig god salgsdag. Det afhænger selvfølgelig af, om man også får fortalt om de gode tilbud:-)

De solgte sikkert rigtig meget, men tjente de penge? De er sku altid let at sælge en masse, man kan bare sælge til indkøbspris eller under, men det er dælme svært at lave en forretning på...

Mange af de shops jeg kender, solgte meget til BF, men det kostede gevaldigt på juleindtjeningen. Så de tissede i bukserne, fik varmen sammen med alle lemmingerne og tjente mindre... I min verden kaldes det desperation og bad business, men sådan er vi så forskellige :)

Og 10-20% i rabat er ikke Black Friday tilbud, det er stadard rabatter efterhånden...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 11
Indlæg ialt: 902
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Alle køber vel det produkt de går og gerne vil have til den bedste pris som er på købs tidspunktet. Ingen kan forudse om varen den falder i pris. Men tit "Hyper" butikkerne bare deres rabatter op og folk går total amok over 10-20%

Du kan til en hver tid gå i eks. Elgiganten og købe en vare og få ekstra rabat, det er bare at spørge sælgeren hvad dagens gode pris er? tit så får man 10-20 % så hvorfor gå total amok over BF, det forstår jeg ikke? 

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)