Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tips til din Black Friday kampagne

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det effektivt måde at skabe salg i en ny webshop med store rabatter men begrænset parti

Fra Skanderborg
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  MSCH Media Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

erjegher:

Er det effektivt måde at skabe salg i en ny webshop med store rabatter men begrænset parti

Hvis du kan lave en skarp pris uden at tabe på det, så ville jeg undlade at begrænse antallet. Men man kan selvfølgelig vælge at lave et indtrækker tilbud, hvor du går så langt ned i pris at du sætter penge til på det, blot for at få kunder ind. dette giver dog kun mening hvis du markedsfører tilbuddet eksternt

Fra Skanderborg
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  MSCH Media Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Marlene Schøler Sørensen:
Måske tjener du ikke på kunden den dag, men hvis kunden havde en god oplevelse, får du ham/hende måske igen. Du har hvert fald nemmere ved at få kontakt til denne kunde igen. Derfor kan der også være en mere langsigtet mulighed ved at hoppe med på Black Friday.

Hmm - Det er netop de kunder ( tilbudsjægere), der har mindst værdi for din shop - så nej, heller ikke specielt trofaste kunder.

Lidt som "likes" du får via konkurrencer på facebook = mindst værdi idet lange løb.

Men igen - ja, der er tusinde senarier hvor noget giver mening, og mange andre overhovedet ikke.

Min pointe er dog blot at gøre sig klart om det overhovedet er værd at bruge tid på , og ikke blot fordi "alle andre gør det" :)

Hvis jeg køber en harddisk på Coolshop til Black Friday, fordi det var et godt tilbud, så kunne jeg da sagtens finde på at handle der igen til normal pris, hvis jeg havde haft en god oplevelse.

Nå men til din pointe - ja jeg mener det giver mening at være med på Black Friday, når det er dagen hvor danskerne er max klar med kreditkortet

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror, det handler om at fortælle en lille historie om Black Friday. Ikke alle danskere kender til konceptet, så tror rammen lige skal tegnes op for, hvad det går ud på. 

Man kan f.eks. lave en kort animationsvideo, der lynhurtigt fortæller om Black Friday, går videre til netop dit tilbud og understreger rabatten til sidst. 

Specifitet er altid vigtigt - for at ramme plet med sit budskab. 

Happy Black Friday til alle :)

Rued

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Marlene Schøler Sørensen:
Generelt set skal de butikker som ikke giver særlige Black Friday tilbud på dagen, nok gå ud fra at deres salg vil være temmelig lav den dag. Og så handler det vel også om at være god til at finde de rigtige produkter at køre kampagne på.

Og det har du noget statistik på formoder jeg ?

Uanset - hvis du skulle have ret i det, kan jeg godt leve med lavere salg til dårlig pris den ene dag om året - så tager jeg mig af de resterende 364 dage til ordentlige priser :)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  MSCH Media Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

 

Marlene Schøler Sørensen:
Generelt set skal de butikker som ikke giver særlige Black Friday tilbud på dagen, nok gå ud fra at deres salg vil være temmelig lav den dag. Og så handler det vel også om at være god til at finde de rigtige produkter at køre kampagne på.

Og det har du noget statistik på formoder jeg ?

Uanset - hvis du skulle have ret i det, kan jeg godt leve med lavere salg til dårlig pris den ene dag om året - så tager jeg mig af de resterende 364 dage til ordentlige priser :)

Ja, jeg har både ringere tal fra et site som ikke havde tilbud sidste år, og ekstremt gode tal fra et andet site, som havde Black friday tilbud sidste år.

Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1562
Fra  Debedstepriser.com Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor lang tid i forvejen skal man annoncere sine tilbud?

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 03:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kanon indlæg!

Fra Skanderborg
Tilmeldt 12. Jul 07
Indlæg ialt: 82
Fra  MSCH Media Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Novicell giver også gode råd til Black Friday kampagner: http://www.novicell.dk/blog/2015/november/black-friday-er-i-klar

Fra Copenhagen
Tilmeldt 15. Jun 13
Indlæg ialt: 209
Fra  RuedRiis.com Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

En fin måde at markedsføre sig op mod denne mærkedag er også at lave noget særligt indhold der markedsfører netop denne dag. En animationsvideo der kort skitserer hvilke produkter du har på tilbud og hvilke ting du ellers tilbyder på denne dag er slet ikke en dårlig ide. Det kan laves forholdsvist billigt og hurtigt og vil gøre en stor forskel ift. konkurrenter som ikke gør brug af særligt appellerende indhold. 

Rued

Online underviser med 11.000+ solgte kurser i Vyond animationsvideo, GarageBand voice-overs og stærk videostruktur - via RuedRiis.com.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)