Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tøjproduktion

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 11. Mar 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 04:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino-brugere,

Jeg har brug for Jeres hjælp.

Efter at have læst rigtig mange tråde herinde, hvad angår tøjproduktion, har jeg et enkelt spørgsmål som jeg håber at I vil hjælpe mig med at kunne svare på.
Jeg har - ligesom mange andre - en drøm om at starte mit eget tøjmærke. Og for at kunne gøre dette, kræves selvfølgelig noget tøj at sælge. Jeg har i tankerne at starte med overdele og senere hen bygge på.
Men i starten giver det naturligvis ikke nogen mening at gå ud og købe 1000 stk hjem af den samme t-shirt, da det selvfølgelig skal hænge sammen økonomisk:

SÅ mit spørgsmål lyder på:

Hvad vil I anbefale man gør i forbindelse med bestillinger af t-shirts?
Jeg har i tankerne at skulle bestille 100 af hver style til at starte med.
Vil det kunne betale sig, at lægge bestillingerne i Danmark, eller skal man udenlands for at få en fornuftig pris (& KVALITET!)

Jeg håber, at I kan hjælpe mig med dette spørgsmål.

Mvh. Jacob Sorgenfri

Fra Andoharanofotsy
Tilmeldt 24. Jun 06
Indlæg ialt: 713
Fra  Skandic Madagascar Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob, 

det er klart billigst at få produceret i udlandet, eksempelvis kan vi lave tee og polo til en 5 til 6 euro her på Madagascar afhængigt af stof kvalitet og trim. Vi udvikler label, hangtag og anden accessories. 

Du skal op på minimum 500 styk før det kan svare sig både for dig i fragt og for en fabrik at sætte en produktionslinie op. 

Du nævner 1000 tee, mit foreslag er 500 tee og 500 polo til at starte med. De kan så fordeles på et par farver og evt differentieres med nogle print. Dette er en fin måde at starte på og få føling med hvordan du bliver modtaget på markedet. 

Du er velkommen til at kontakte mig på mikkel@intnet.mu og vi kan gå lidt mere i detaljer. 

Mvh Mikkel

http://www.mwcreation.net

Tilmeldt 20. Oct 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Syntes du til at starte med skal vælge enten pris ELLER kvalitet. De to er oftest meget stærkt forbundet. Vælger du noget i midten vil du skuffe både folk der leder efter god pris og god kvalitet.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)