Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmeside pris

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen. Jeg har fået en lidt sjov idé som jeg er igang med at undersøge nærmere. Jeg vil helst ikke uddybe yderligere da jeg ikke ønsker min ide stjålet.

mit spørgsmål lyder hvad det ca. Vil koste, at få udviklet en hjemmeside som eks minder lidt om boligportalen. Hvor forbrugere kan oprette sig og så en mulig kunde kan købe sig til kontaktinformationen.
Det er ikke boligere det drejer sig om men konceptet minder om hinanden.

da jeg er i idefasen kunne det hjælpe meget hvis der var nogle kloge hoveder, der kunne komme med en ca pris.

på forhånd tak.



jonas

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Udført ordenligt, ligger det nok et sted mellem 500k og 5 mio.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

For at uddybe Martins svar, så er det utrolig svært at besvare et sådan spørgsmål, uden en dybere indsigt i hvordan hjemmesiden skal bygges op. Det bedste du kan gøre, er at finde en webudvikler som kan vejlede dig i forhold til hvor mange timer det cirka vil tage, og så kan du selv undersøge markedet i forhold til timepris. 

Held og lykke med det! Smile

vh. Daniel Poulsen

DPCreations | 

Tilmeldt 26. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har allerede udviklet hvad du søger. Har hele platformen liggende.

Har sendt dig en privat besked med mere info.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas 

Prisen afhænger meget af dine krav. En side som boligportalen kan være mange ting, hvis du ønsker samme kvalitet og styresystem tror jeg ikke det kan gøres uden du sælger bilen og huset. 

Dog er jeg sikker på at du med mindre midler kan finde en mindre omfattende løsning, som kan dække dit behov til en start. Ex. ved at benytte et CMS som WordPress, som allerede har mange af de basale funktioner som du skal have tilkoblet. Jeg har ingen idé om omfanget af dette, men vil tro vi starter for +50.000 uanset. 

Held og lykke med din søgen :-) 

Fra Østerbro
Tilmeldt 18. Oct 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Faktisk behøver det ikke koste så mange penge. Men det kommer helt an på, hvad den præcis skal gøre.

Men jeg mener, sådan løsning er allerede lavet i opensource og du kan få nogen til at ændre lidt i den..

Måske kan nogen hjælpe dig med det.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Privat og kontorrengøring (Kbh):

Men jeg mener, sådan løsning er allerede lavet i opensource og du kan få nogen til at ændre lidt i den..

Dette tror jeg vi er mange der er intresserede I at høre mere om? Kan du uddybe hvorledes du kan skrive at en løsning som boligportalen "allerede er lavet i opensource"?

Prøv at tag et kig på boligportalen og dan dig et overblik over det utal af funktioner og muligheder systemet rummer. 

Fra Østerbro
Tilmeldt 18. Oct 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt spørgsmål.
Boligportalen har mange specifikke funktioner.

Jeg mente mere de grundlæggende ting/funktioner, såsom opret bruger, opret annonce, ændre annoncen, slet, søgning. Vis boliger i en liste.

Sådan fik jeg ihvertfald vide af en programmør engang. ( skulle engang have lavet boligsalg side, der ik blev til noget)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)