Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kører I autotest på jeres webshops/sites - og hvordan?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer :-)

Jeg er rimelig langt i overvejelserne med at starte en nichewebshop indtil videre er det mest tænkt som et hobbyprojekt ved siden af mit fuldtidsarbejde, og derfor også mit spørgsmål:

Hvad gør I for at monitorere, at jeres sites kører, som de skal? Jeg kender Pingdom, og det er helt sikkert supersmart, men det fortæller jo udelukkende om sitet svarer eller ej. Det fortæller intet om, om en eller anden opdatering i et theme eller plugin etc. har ødelagt købsflowet, eks i safari.

Hvad gør I for at holde øje med den slags?

Håber I kan hjælpe mig!

Mvh Lars

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Clausen:

Hej aminoer :-)

Jeg er rimelig langt i overvejelserne med at starte en nichewebshop indtil videre er det mest tænkt som et hobbyprojekt ved siden af mit fuldtidsarbejde, og derfor også mit spørgsmål:

Hvad gør I for at monitorere, at jeres sites kører, som de skal? Jeg kender Pingdom, og det er helt sikkert supersmart, men det fortæller jo udelukkende om sitet svarer eller ej. Det fortæller intet om, om en eller anden opdatering i et theme eller plugin etc. har ødelagt købsflowet, eks i safari.

Hvad gør I for at holde øje med den slags?

Håber I kan hjælpe mig!

Mvh Lars

Jeg tjekker manuelt mine sider og flere af mine kunder betaler mig en beløb hver måned for at tjekke deres sider for diverse ting (mest opdateringer og backups)

Tilmeldt 2. Mar 08
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, tak for svar. Hvad tager du for sådan et tjek?

Der må da også være et eller andet autotest, man kan sætte op

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Smid en mig privat besked, så finder vi lige ud af hvor meget du har behov for. Priserne er lige nu fra 69 per måned.

Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Pingdom tilbyder også såkaldte transaktionschecks, hvor man f.eks. kan checke om formularer virker som de skal. Det kunne være det du har brug for.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)