Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indkøbshjælp i Indonesien søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Aug 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en virksomhed og nu ønsker jeg at udvide mit forretningsområde, og der har jeg fundet nogle produkter fra Indonesien der kunne være gode til mine kunder, er der nogle herinde der har kendskab til en Agent der bor/rejser derude der mod en provision eller timeløn kan finde og shippe produkter for mig.

 

Jeg ønsker hjælp i første omgang hjælp til at finde produkterne, og skabe en kontakt, derefter til et køb og kvalitets kontrol under produktion, og til sidst en kontrol inden afsendelse.

 

Med venlig Hilsen

Martin mose

 

 

Fra Hong Kong
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 51
Fra  SEGO Consult Ltd Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg bor i Shenzhen i Kina og arbejder med sourcing fra primært Kina men også andre lande i Asien. Jeg arbejder pt sammen med en indonesier som jeg har kendt igennem 5-6 år fra da jeg gennem 20 år arbejde i Coop hvoraf 15 år som indkøber. Jeg arbejder i øjeblikket på et andet projekt med en DK kunde, hvor min indonesiske kontakte han hjælper med at source fabrikker og vil efterfølgende også stå for fabrik's og afskibnings inspektion. Du er velkommen til at skrive til mig på steen@segoconsult.com så kan vi tage en snak om og hvad jeg evt kan hjælpe med.

Mvh Steen Olsen

Tilmeldt 4. Nov 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

jeg flytter derud om 8-10 måneder og er interesseret. Men Ved ikke om du kan vente så længe :-)

mvh Chr 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)