Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartner søges til virksomhed i Spanien

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 15
Fra  pontaz.com Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg er bosat i Spanien med fast job som ejendomsmægler, og driver www.pontaz.com hernedefra sideløbende. Denne webshop er dog ved at bilve solgt og jeg søger derfor nu nye udfordringer. 

Jeg har god erfaring med opstart af virksomhed (både i DK og i Spanien), erfaring med import (udenfor EU), samt god erfaring med Magento webshops. Jeg har taget en Kandidat i International Business i Aalborg, så jeg vil mene at vide en del om økonomi m.m. også.

På nuværende tidspunkt ved jeg ikke præcist, hvilket område jeg skal begive mig ud i næst, derfor søger jeg både inspiration, samt en potentiel partner. 

Min idé er at opstarte en forretning, der har fordele i, at jeg er bosat i Spanien, samt at du er bosat i DK. Fx. eksport fra Spanien (måske vin eller lign.), eksport af luksusvarer fra DK (måske smykker, designertøj, hvad ved jeg), eller en servicevirksomhed, der rådgiver iværksættere der ønsker at flytte til Spanien... Mulighederne er mange og jeg er ikke bleg for at springe ud i noget nyt.

Så kunne du være interesseret i et samarbejde og har du en god idé, så kontakt mig endelig! Du kan fange mig på email: b_nyholm@hotmail.com, tlf: (+34) 665 803 005, eller på Skype: benedicte_nyholm.

Jeg ser frem til at høre fra Jer! 

Mvh Benedicte Nyholm Meyer

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benedicte.

Lyder rigtig spændende.

Nu hvor du her erfaring med at drive webshop på dansk, så ville jeg da tage udfordringen til næste skridt og prøve at starte en i Spanien. Det må alt andet lige være noget sjovere, med et potentielt marked på 45 millioner mennesker, kontra de knap 6 i Danmark. Bare en idé.

Hvor udbredt er nethandel egentlig i Spanien? Har selv lejet med tanken om, at sælge solbriller i Spanien på nettet Cool

Mvh. Martin

Fra København
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 15
Fra  pontaz.com Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Det kunne bestemt også være en mulighed, faktisk var jeg igang med at opsætte min nuværende webshop til spansk også. Det er helt korrekt at indbyggertallet i Spanien er langt større, men det er pt kun ca. 8% af befolkningen der handler online. Det gode er jo så, at man er på forkant med udviklingen, for selvfølgelig bevæger udviklingen sig, som i Nordeuropa, i den retning. Derfor ser jeg gode muligheder og vækst i at starte webshop i Spanien.

Jeg har faktisk en spansk ven hernede, der lige har startet en webshop op med salg af solbriller. Den er dog kun i opstartsfasen så ikke omsætning endnu. 
Men idéen er god. Har du tænkt over, hvilken målgruppe du vil gå efter og har du evt. fundet leverandører

Mvh Benedicte 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Benedicte, hvis kun 8% handler online er der sikkert også et stort uopdyrket marked for gratis dating sites, men det ved du sikkert bedre end jeg...

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Benedicte Nyholm Meyer:
Det er helt korrekt at indbyggertallet i Spanien er langt større, men det er pt kun ca. 8% af befolkningen der handler online. Det gode er jo så, at man er på forkant med udviklingen, for selvfølgelig bevæger udviklingen sig, som i Nordeuropa, i den retning. Derfor ser jeg gode muligheder og vækst i at starte webshop i Spanien.


Jeg tænkte nok, at tallet ikke var så stort endnu. 8% er virkelig ikke meget. Men du har en klar pointe i, at det så netop ville være et godt tidspunkt at starte, hvis man har tålmodighed og dermed kan etablere sig godt i under vækstfasen.

Benedicte Nyholm Meyer:
Har du tænkt over, hvilken målgruppe du vil gå efter og har du evt. fundet leverandører?


Jeg har selv drevet en webshop med salg af solbriller herhjemme i Danmark ved navn Trendset. Det demotiverende ved, at sælge solbriller i Danmark er dog, at det er utrolig sæsonbetonet og konkurrencen er enormt stor. Derfor har jeg førend haft Spanien i tankerne. Men som du kan se, så har jeg både leverandører og et fint lille koncept. Så implementering i Spanien ville blot kræve en oversættelse til Spansk og nogle EU priser i stedet.

Mvh. Martin

Fra Gørlev
Tilmeldt 25. Sep 10
Indlæg ialt: 564
Fra  Rohdemedia Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benedicte, 

Det lyder rigtig spændende - Hvor i Spanien er du bosat? 

Jeg driver pt. min konsulent virksomhed inden for online markedsføring og webudvikling hernede fra, samt at jeg er ved at starte et større bureau op med en partner. 

Jeg er konstant på udkig efter potentielle samarbejdspartnere samt sparringspartnere, man kan spare diverse ideer med over en kop kaffe

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)