Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Eksklusive CARBON business tasker, er der marked for det i dk ??

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Søborg
Tilmeldt 25. Aug 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Big Smile


Jeg har fået en forbindelse til en som har lavet nogen forretnings tasker i carbon, træhåndtag og læder inden i, så de er virkelige lækre men også ret dyre, og det får mig til at tvivle på om der overhoved er marked for sådan noget i lille Danmark, da jeg nok bliver nød til at sælge dem for ca 10000-15000kr alt an på model og størrelse, for at kunne tjene noget på dem.

Så jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening og evt hvilken metode der ville være bedst at bruge til at komme i gang ???
Og skal lige siges har intet erfaring med egen virksomhed eller lignende.

Big Smile  Se evt billedet så giver det lidt bedre indblik i hvad jeg mener Big Smile

Fra Søborg
Tilmeldt 25. Aug 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt du vil igang med noget selv.. :D

Meeen, jeg må dog sige at det der ville være et kæmpe sats hvor chancerne for succes efter min mening synes meeeeget små. Min personlige holdning til de tasker der er at de er afsindigt grimme. Jeg ville ihvertfald ikke kaste 10-15.000 kr efter sådan en. så ville jeg hellere bruge 5.000 kr på en kvalitetslædertaske der i mine øjne også er meget pænere og et mere æstetisk valg.

Mit råd ville være at søge noget nyt. Det lyder til at der skal lægges en del penge på bordet for at du har et lager og jeg tror du vil tabe mange penge på det.Der er bare intet der får mig til at tænke 'de der, de er sgu da meget fede' Intet.

Håber ikke det er for hårdt sagt :D

God aften

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2813
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

*JB*:
. Min personlige holdning til de tasker der er at de er afsindigt grimme.

HØRT :) uhadada

Fra København
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 275
Fra  Grovkøkkenet.dk Skrevet kl. 08:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke kategorisk kalde dem grimme, da jeg godt kan se idéen og charmen ved det. Dog må jeg sige at materialevalg skal ske i overensstemmelse med hvad der er realistisk, når det kommer til mulig afsætning.

Nu ved jeg ikke om du så Løvens Hule forleden på DR, men der var et godt eksempel med en mand der lavede meget eksklusive butterflies i guld og ædeltræ. De stod i 38.000 kr!!! Hvilket ikke har sin gang på jorden.

Så sats i stedet på noget andet. Kan priserne ikke komme ned hvis du i stedet redesigner brugte/kasserede flightcases? Eller andet til den type rejsekuffert.

Web & IT Manager i State of Green
Mere information om mig på min personlige side

Fra Søborg
Tilmeldt 25. Aug 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jamen det var faktisk også et helt ærligt svar jeg søgte så er glad for at høre hvad i synes, da jeg også selv er lidt usikker på det ville kunne fungere, så er det nok bedre ikke at tag den chance, og finde på en anden mere sikker og mindre dyr ide at starte med :)

Tak for svarende og god dag til jer :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)