Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leverandør af beholdere til voks

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Voulture IVS Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er!

Vi søger lige pt. en leverandør til beholdere til voks, som indeholder 120 ml / 4 oz. Vi har søgt på flere forskellige hjemmesider (alibaba, aliexpress, ebay mv.) men har ikke fundet et sted, hvor der ikke har et krav om at bestille 1000 pieces. Vi søger i egnen af 200-500 pieces til en overkommelig pris (100 pieces er også fint). Vi har sat et maks beløb til opstart på 1000,- kr, til indkøb af beholdere. De beholdere vi har fundet der har en minimums ordre på 50-100 pieces, runder også godt op i pris. Vi søger hovedsageligt efter tin eller PET beholdere.

Jeg håber der er en kyndig person til rådighed der kan hjælpe!

Med Venlig Hilsen

Kasper

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Glem alt om asiatiske leverandører - det vil aldrig kunne betale sig.  Du får nok næppe en dåse af tin til 2-5 DKK pr stk. Det er faktisk et rigtigt dyrt materiale.  Med de meget små mængder du skal bruge er der ingen producent der vil handle med jer så i er nødt til at finde en emballage grossist. F.eks Grathwol hvor i kan købe i små mængder til en høj pris. 

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Voulture IVS Skrevet kl. 04:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan da ikke være rigtigt, at du mener den ENESTE løsning er at betale i dyre domme for det, da vores mængde er for små? Nu skrev vi også at vi også ønskede også PET beholdere.

Jeg var næsten klar over at vi ikke kunne få tin containers, til den pris vi ønsker, men alternativer bliver vel PET beholdere så.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Johansen:
Det kan da ikke være rigtigt, at du mener den ENESTE løsning er at betale i dyre domme for det,

Jo når styk antal er så  lavt stiger prisen ret voldsomt.  Hvorfor er det du mener det ikke kan være rigtigt? 

Mht. materialer kunne I også overveje Aluminium. 

 

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Voulture IVS Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes bare det virker tosset, at prisen skal stige så meget, men jeg har ikke noget erfaring på området.

Vi er på udkig efter yderligere materialer, så vi håber på at finde en der matcher vores pris.

Men tak for svaret :-)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper Johansen:
Synes bare det virker tosset, at prisen skal stige så meget, men jeg har ikke noget erfaring på området.

Det er da slet ikke så mærkeligt, for der er jo langt mere arbejde i at håndtere en lille ordre frem for en hel palle. 

Valget af emballage skal da afhænge af jeres stil/ design så produktet ser lækkert ud - at vælge en emballage ud fra pris alene er en total fejlagtig strategi. 

 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kasper Johansen:

Synes bare det virker tosset, at prisen skal stige så meget, men jeg har ikke noget erfaring på området.

Vi er på udkig efter yderligere materialer, så vi håber på at finde en der matcher vores pris.

Men tak for svaret :-)

Det er klart, at det er dyrt ved så små mængder. Det meste emballage sælges idag i pallevis, ikke en palle, men pallevis, så hvis du skal have lidt, skal en medarbejder til at pakke det om, og det koster tid, og det er pisse dyrt. Dertil kommer, at det måske skal i nye kasser, hvilket er ekstra arbejde...

De fleste leverandører af emballage, som jeg kender, tager ikke imod ordre under 5-10.000 enheder pr bestilling... Eller jo men så er priserne absurt høje, som du også selv siger...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)