Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I kan nu teste tilstanden af jeres hjemmeside ved hjælp af vores gratis web analyse, som analyserer jeres side på 10 nyttige punkter.

Side 10 ud af 10 (94 indlæg)
Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tak for det gode værktøj, jeg har også lige taget testen - jeg kan se hvor jeg lige skal ind og arbejde lidt.

Jeg kan ved første øjekast ikke finde noget jeg kan sætte en finger på.
Jeg synes, at det er godt stillet op, det gør det meget læsevenligt og lige til, at forstå. Super nyttigt værktøj.

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Dimitri Gogios:

Tak for det gode værktøj, jeg har også lige taget testen - jeg kan se hvor jeg lige skal ind og arbejde lidt.

Jeg kan ved første øjekast ikke finde noget jeg kan sætte en finger på.
Jeg synes, at det er godt stillet op, det gør det meget læsevenligt og lige til, at forstå. Super nyttigt værktøj.

Hej Dimitri,

Beklager det sene svar, vi er rigtig glade for du kunne bruge værktøjet.:)

Vi har arbejdet på højtryk det seneste stykke tid på et nyt værktøj som vi forventer lanceret i løbet af 2017.

Vi går derfor og tænker på vi skal i gang med at lave nogle spændende blogs, så har du eventuelle inputs til hvilke blogs der kunne være interessante og kigge igennem anno 2016?

Vi søger inputs fra alle så byd gerne ind, da det giver os mere at arbejde med, og er noget som brugerne gerne vil læse om, vi tror på at brugerne ved bedst så alt input er guld værd.:)

Til alle andre som endnu ikke har brugt værktøjet kan i besøge det her Gratis Hjemmeside Analyse

Vi er et webbureau som altid arbejder på at forbedre vores kunders oplevelser og udnyttelse af vores værktøjer, derfor feedback og input altid er 99% af opagaven :) Så kom gerne med input.!

De bedste hilsner

Dannie

AnalyzeMe

Har du prøvet SEO Insight gratis Dansk SEO værktøj, ellers gør som 25.000 andre

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Oct 13
Indlæg ialt: 162
Fra  LTZE Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Super god side. Den fungerer rigtig godt som en indledende test og for at få styr på best practices.

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Rasmus Bernburg R. Schultze:

Super god side. Den fungerer rigtig godt som en indledende test og for at få styr på best practices.

Hej Rasmus,

Tak for de fine ord :) sætter vi stor pris på.

Har du eventuelt noget som du mener andre brugere kunne få gavn af, at analysen tjekkede for, så hold dig endelig ikke tilbage

De bedste hilsner

AnalyzeMe

Har du prøvet SEO Insight gratis Dansk SEO værktøj, ellers gør som 25.000 andre

Side 10 ud af 10 (94 indlæg)