Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I kan nu teste tilstanden af jeres hjemmeside ved hjælp af vores gratis web analyse, som analyserer jeres side på 10 nyttige punkter.

Side 9 ud af 10 (94 indlæg)
Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

PashminaWear:

Det virker fornuftigt. Godt arbejde. 

Dog forstår jeg ikke i lægger vægt på at der er et sitemap. Det er anbefalet af Google, men mit site er indekseret fint uden et sitemap.

Dernæst bruger i antallet af tegn i meta title som målestok for om titlen kan være der. Da jeg typisk ligger tæt på grænsen er der en del af mine sider som fejler, selvom de vises fint i Google. I tager heller ikke højde for special tegn. Jeg bruger f.eks. pile i nogle af mine titles som jeg skriver på denne måde: → Det ser ud til at den tæller for 7 tegn i jeres tool.

Hej PashminaWear,

Vi lægger vægt på Sitemap, da det anbefales af Google og samtidig med at du opdatere dit sitemap, så vil Google finde nye produkter, sider m.m., som er i sitemap til næste gang Google kigger det igennem. Så man kan sige det er en hjælp til Google og dit eget site, da du gør Google's arbejde nemmere.

Vi arbejder på at få ændret vores måde at tjekke side titler og beskrivelser på. Vi kommer nok fremover til at kigge på pixel længde i stedet for tekst længde. Er på vores todo.

Vedr. specialtegn, så har du fuldstændig ret, vi har ikke taget højde for Unicode tegn før, så det må vi hellere få styr på snarest :)

Tak for den rigtig gode feedback. Har du yderligere tages det imod med kyshånd. :)

De bedste hilsner

AnalyzeMe

Har du prøvet SEO Insight gratis Dansk SEO værktøj, ellers gør som 25.000 andre

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er,

Vi søger stadig feedback på vores gratis SEO værktøj fra AnalyzeMe Webbureau

Hvilke punkter tænker i der mangler i værktøjet?

Er der punkter i tænker skal fjernes fra værktøjet?

Vi tager imod alt feedback med kyshånd :)

De bedste hilsner

AnalyzeMe

Har du prøvet SEO Insight gratis Dansk SEO værktøj, ellers gør som 25.000 andre

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg havde google analysis på min side , dog skader det min pagescore 10 tal så det er mere et mere minus end et plus https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fpoledancer.dk%2F gør google analysis altid det hvis sætter det på siden sætter meget ned for hastigheden på siden ?

facebook jeg har simpelthen ikke kunne finde en del likes med lidt fra facebook af ,der ikke skader min hastighed meget på min side hvad anbefaler i så det sættes på uden at skade sidens hastighed

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeres analyzeme.dk virker godt og overskueligt - umiddelbart en god gratis tjeneste. Har testet min egen hjemmeside og blevet mindet om et par ting :) En ting der tilsyneladende ikke fungerer optimalt: jeg har endelsen .htm på mine sider - jeres tjeneste tilføjer en afsluttende 'slash' til url. Det resuterer i en 404: side ikke ikke fundet. Dette giver selvfølgelig efterfølgende en række fejlmeldinger: f.eks Duplikeret Side Titler (skulle det egentlig ikke være Duplikerede side titler?), som ikke er korrekte.

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lonejacobsen:

Jeres analyzeme.dk virker godt og overskueligt - umiddelbart en god gratis tjeneste. Har testet min egen hjemmeside og blevet mindet om et par ting :) En ting der tilsyneladende ikke fungerer optimalt: jeg har endelsen .htm på mine sider - jeres tjeneste tilføjer en afsluttende 'slash' til url. Det resuterer i en 404: side ikke ikke fundet. Dette giver selvfølgelig efterfølgende en række fejlmeldinger: f.eks Duplikeret Side Titler (skulle det egentlig ikke være Duplikerede side titler?), som ikke er korrekte.

Hej Lone,

Tak for den feedback :)

Vi er obs på det og er ved at vurdere hvorvidt vi skal betegne det ekstra 'slash' som vi tilføjer som en fejl.

Man skulle som udgangspunkt redirecte brugerne uanset hvad, til den samme sti om det så er med eller uden (/) slash.

Man kan jo være ude for at ens bruger af sit website deler et link hvor der i linket er et slash, her skulle din bruger jo så ikke modtage en 404 fejl men blive redirected til en sti uden (/) 'slash' hvis det er denne url struktur man ønsker at gøre brug af.

Håber du kan følge tanken. :)

Duplikeret Side Titler (skulle det egentlig ikke være Duplikerede side titler?) - Du har ret  Embarrassed

Har du ellers punkter som du mener der mangler i analysen, som du og andre kunne gøre gavn af Lone?

De bedste hilsner

AnalyzeMe

Har du prøvet SEO Insight gratis Dansk SEO værktøj, ellers gør som 25.000 andre

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan godt følge tanken - men synes ikke rigtigt den argumentation fungerer i forhold til endelser som .htm, .php osv. Der er formentlig ikke så mange der f.eks redirecter .htm/ til .htm - jeg synes I skulle vælge at betragte det som en fejl Smile

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

lonejacobsen:

Jeg kan godt følge tanken - men synes ikke rigtigt den argumentation fungerer i forhold til endelser som .htm, .php osv. Der er formentlig ikke så mange der f.eks redirecter .htm/ til .htm - jeg synes I skulle vælge at betragte det som en fejl Smile

Hej Lone,

Jeg er helt enig i at analysen fejler på dette punkt, vi er dog ved at snakke internt om hvorvidt vi skal have det som et ekstra punkt i selve analysen, efter vi har fået rettet den nuværende fejl. Smile

Årsagen:

Nu til dags er brugervenlighed på et website noget af det vigtigste, så vi skal jo også gøre alt hvad vi kan for at optimere denne del, uanset hvorvidt, vi mener det er nødvendigt.

Hvis en bruger har mulighed for at lave en tastefejl som at resultere i muligt tab af trafik, og giver en bruger der klikker på et delt link som indeholder et 'slash' i enden af stien oplevelsen af 404 fejl, så er det tabt brugervenlighed og muligvis også tabt trafik til det emne som brugeren har vist interesse for.

Så at lave en ændring i .htaccess filen som resultere i at vi kommer uden om en mulig tastefejl, så anbefaler vi altid det gøres.

Det anbefales også at man holder sin link struktur konsekvent efter Google's retningslinjer.

Tak for feedback, håber at høre fra dig hvis du har tilføjelser til analysen :)

De bedste hilsner

AnalyzeMe

Har du prøvet SEO Insight gratis Dansk SEO værktøj, ellers gør som 25.000 andre

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dannie Ågren:

lonejacobsen:

Jeg kan godt følge tanken - men synes ikke rigtigt den argumentation fungerer i forhold til endelser som .htm, .php osv. Der er formentlig ikke så mange der f.eks redirecter .htm/ til .htm - jeg synes I skulle vælge at betragte det som en fejl Smile

Hej Lone,

Jeg er helt enig i at analysen fejler på dette punkt, vi er dog ved at snakke internt om hvorvidt vi skal have det som et ekstra punkt i selve analysen, efter vi har fået rettet den nuværende fejl. Smile

Årsagen:

Nu til dags er brugervenlighed på et website noget af det vigtigste, så vi skal jo også gøre alt hvad vi kan for at optimere denne del, uanset hvorvidt, vi mener det er nødvendigt.

Hvis en bruger har mulighed for at lave en tastefejl som at resultere i muligt tab af trafik, og giver en bruger der klikker på et delt link som indeholder et 'slash' i enden af stien oplevelsen af 404 fejl, så er det tabt brugervenlighed og muligvis også tabt trafik til det emne som brugeren har vist interesse for.

Så at lave en ændring i .htaccess filen som resultere i at vi kommer uden om en mulig tastefejl, så anbefaler vi altid det gøres.

Det anbefales også at man holder sin link struktur konsekvent efter Google's retningslinjer.

Tak for feedback, håber at høre fra dig hvis du har tilføjelser til analysen :)

De bedste hilsner

AnalyzeMe

Hej Lone,

Så har vi rettet analysen.

Har du yderligere feedback, så kom gerne med det :)

De bedste hilsner

AnalyzeMe

Har du prøvet SEO Insight gratis Dansk SEO værktøj, ellers gør som 25.000 andre

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er,

Vi tager stadig gerne imod feedback. :)

Hvad har i af punkter som i tænker der kunne være rart at have med i analysen?

Hold jer endelig ikke tilbage. Big Smile

Tag tester her: Gratis SEO Værktøj

De bedste hilsner

AnalyzeMe

Har du prøvet SEO Insight gratis Dansk SEO værktøj, ellers gør som 25.000 andre

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er,

Vi har modtaget en masse feedback. :) som vi arbejder på at få lanceret hurtigst muligt.

har i yderligere punkter som i tænker der kunne være rart at have med i analysen? så kom glad :)

Hold jer endelig ikke tilbage. Big Smile

Tag tester her: Gratis SEO Værktøj

De bedste hilsner

AnalyzeMe

Har du prøvet SEO Insight gratis Dansk SEO værktøj, ellers gør som 25.000 andre

Side 9 ud af 10 (94 indlæg)