Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I kan nu teste tilstanden af jeres hjemmeside ved hjælp af vores gratis web analyse, som analyserer jeres side på 10 nyttige punkter.

Side 8 ud af 10 (94 indlæg)
Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa, 

Godt og overskueligt værktøj I har lavet. Har lige fundet nogle fejl der skal rettes på min shop. Mange tak! Yes

Mvh.

Tobias

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg vil erkende , jeg har brugt dette her tool ekstremt meget og det er super godt løbende rettet og ser om det påvirker min score prøver meget forskelligt 

Dog sidste punkter rettet få 30 point som maksimalt , mangler jeg , jeg ved godt det er meget få sider der har min score 27 ud ad 30 men  2 point  af de sidste point er  jeg i tvivl om hvad skal gøre for de rettes også ?

Dog bemærket når jeg bruger https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fpoledancer.dk%2F&tab=desktop denne går efter rettet disse fejl så kommer den opad min seo score 

Hvad jeg fandt udad virket for mig var tilføje rocket plug in det rettet rigtigt mange fejl på min side , men jeg har bemærket at flere plug in hjælper , men rocket rettet mange fejl på min side 

imagify plug in  hjælper hastigheden siden åbenbart hjalp det min side  

Minify plug in rettet koder hjælper også på min side 

Autoptimize ved ikke om hjalp men siger retter på siden 

jeg mangler sidste 3 point rettet CSS styling kan ikke se hvordan retter det  , open grap meget små forbedring mangler jeg har prøvet nærmeste alle facebook plug in jeg får ikke plus det punkt fra gul til grøn og så mangler jeg en ssl url 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tobias Eberhard:

Hejsa, 

Godt og overskueligt værktøj I har lavet. Har lige fundet nogle fejl der skal rettes på min shop. Mange tak! Yes

Mvh.

Tobias

Hej Tobias,

Det er jo feedback som virkelig varmer hjertet Big Smile Takker

Har du features som du føler der mangler i værktøjet så kom gerne med det.

[Signatur med link udenfor signaturfelt fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Har du prøvet SEO Insight gratis Dansk SEO værktøj, ellers gør som 25.000 andre

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej alle,

Vi har nu opdateret 2 punkter i analysen, vi søger stadig feedback.  

Gå direkte til værktøjet her: Gratis SEO Værktøj

Vores spørgsmål?

Hvad synes I om værktøjet, kan det bruges?
Hvilke features kunne I godt tænke jer at værktøjet indeholder?
Hvordan opfatter I brugervenligheden af værktøjet?
Har I haft nogen succes historier med at bruge værktøjet?

Pt. arbejder vi på at få erstattet nedenstående punkter, forventes gjort i løbet af ugen :)

Punkt 15 H2 Headings Status er nu erstattet af Headings Status ( Oversigt over alle overskrifter på den analyseret side )
Punkt 16 H3 Headings Status er nu erstattet af Lav text-HTML ratio ( Udregning af mængden af kode i forhold til synlig tekst på den analyseret side )

Vi har nu også gjort det muligt at tjekke dit website for duplikeret titler og beskrivelser.

Vi ser frem til at høre en masse god feedback som modtages med kyshånd Geeked

[Signatur med link udenfor signaturfelt fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Har du prøvet SEO Insight gratis Dansk SEO værktøj, ellers gør som 25.000 andre

Fra Rødovre
Tilmeldt 21. Jan 16
Indlæg ialt: 160
Fra  Meal4U ApS Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Danny,


Genial gratis service, som i har udviklet! :) Tak for det... Jeg giver det et grundigt spin her senere, og sender en lille besked retur, med hvad jeg finder...


Vh,
Meal4U.dk

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det virker fornuftigt. Godt arbejde. 

Dog forstår jeg ikke i lægger vægt på at der er et sitemap. Det er anbefalet af Google, men mit site er indekseret fint uden et sitemap.

Dernæst bruger i antallet af tegn i meta title som målestok for om titlen kan være der. Da jeg typisk ligger tæt på grænsen er der en del af mine sider som fejler, selvom de vises fint i Google. I tager heller ikke højde for special tegn. Jeg bruger f.eks. pile i nogle af mine titles som jeg skriver på denne måde: → Det ser ud til at den tæller for 7 tegn i jeres tool.

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Meal4U:

Hej Danny,


Genial gratis service, som i har udviklet! :) Tak for det... Jeg giver det et grundigt spin her senere, og sender en lille besked retur, med hvad jeg finder...


Vh,
Meal4U.dk

Hej Meal4U,

Tak for de meget positive ord :)

Vi håber du finder værktøjet brugbart og ser frem til at høre tilbage med hvad du har input, så vi kan gøre det endnu mere genialt Big Smile

[Signatur med link udenfor signaturfelt fjernet af moderator i henhold til Aminos regler]

Har du prøvet SEO Insight gratis Dansk SEO værktøj, ellers gør som 25.000 andre

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

jeg vil erkende , jeg har brugt dette her tool ekstremt meget og det er super godt løbende rettet og ser om det påvirker min score prøver meget forskelligt 

Dog sidste punkter rettet få 30 point som maksimalt , mangler jeg , jeg ved godt det er meget få sider der har min score 27 ud ad 30 men  2 point  af de sidste point er  jeg i tvivl om hvad skal gøre for de rettes også ?

Dog bemærket når jeg bruger https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fpoledancer.dk%2F&tab=desktop denne går efter rettet disse fejl så kommer den opad min seo score 

Hvad jeg fandt udad virket for mig var tilføje rocket plug in det rettet rigtigt mange fejl på min side , men jeg har bemærket at flere plug in hjælper , men rocket rettet mange fejl på min side 

imagify plug in  hjælper hastigheden siden åbenbart hjalp det min side  

Minify plug in rettet koder hjælper også på min side 

Autoptimize ved ikke om hjalp men siger retter på siden 

jeg mangler sidste 3 point rettet CSS styling kan ikke se hvordan retter det  , open grap meget små forbedring mangler jeg har prøvet nærmeste alle facebook plug in jeg får ikke plus det punkt fra gul til grøn og så mangler jeg en ssl url 

Hej Mikael,

Vi sætter stor pris på de flotte ord :) dejligt at høre du bruger det så meget, og kan se at dit website forbedre sig via Google Pagespeed.

Vi forsøger jo hele tiden at gøre værktøjet bedre, så har du nogle features som du tænker kunne være rart at have med i vores Gratis SEO Værktøj så smid dem gerne vores vej Big Smile

Ps. Stort tillykke med den flotte score 26/30 Yes

De bedste hilsner

AnalyzeMe

Har du prøvet SEO Insight gratis Dansk SEO værktøj, ellers gør som 25.000 andre

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ja min score faldt et point ned efter jeres opdatering 

jeg har fundet udad visse plugin forbedre score kunne i skrive en vejledning i de fejl der er i cms system nu er det wordpress hvad i anbefaler 

jeg har prøvet flere facebook plug in for at få open graph siden grøn jeres siden men flere de så hastigheden lavere og laver css fejl så får en lavere score i alt derved , kan i ikke skrive hvad i anbefaler 

jeg kan se når hastigheden forbedres også bedre score jeres service men i skriver ikke hastigeden er vigtige og ved at rette css og htlm fejl bliver siden hurtigere , måske skulle i også linke til google pagescore så ser folk lige hvor fejl er i koderne så er det nemmere at selv rette fejlene 

kunne i ikke skrive hvad plug in i anbefaler til word presse der retter fejl  og selvfølgelige også andre cms systemer derved man selv kan lave en masse selv 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 13. Aug 11
Indlæg ialt: 80
Fra  AnalyzeMe Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

ja min score faldt et point ned efter jeres opdatering 

jeg har fundet udad visse plugin forbedre score kunne i skrive en vejledning i de fejl der er i cms system nu er det wordpress hvad i anbefaler 

jeg har prøvet flere facebook plug in for at få open graph siden grøn jeres siden men flere de så hastigheden lavere og laver css fejl så får en lavere score i alt derved , kan i ikke skrive hvad i anbefaler 

jeg kan se når hastigheden forbedres også bedre score jeres service men i skriver ikke hastigeden er vigtige og ved at rette css og htlm fejl bliver siden hurtigere , måske skulle i også linke til google pagescore så ser folk lige hvor fejl er i koderne så er det nemmere at selv rette fejlene 

kunne i ikke skrive hvad plug in i anbefaler til word presse der retter fejl  og selvfølgelige også andre cms systemer derved man selv kan lave en masse selv 

Hej Mikael,

Vi har en blog i støbeskeen, på nuværende tidspunkt er vi i gang med at indsamle emner som en del af bloggen skal omhandle, så det er super input du kommer med :) Takker.

Vedr. Facebook open graph, så kan der være mange årsager til at hastigheden kan ændres sig, for at kunne komme med et bud på hvorfor du oplever en langsommere hastighed, kræver det at vi har insight i selve din opsætning af dit site.

Det plugin vi har oplevet som fungerer godt er Yoast Seo.

Vi gør meget for at skrive at hastigheden er vigtig i vores forklaringer under hvert punkt, men kunne godt være vi snarest skulle få et blog indlæg op vedr. dette emne, da det er et must. Geeked

Tak for alt din feedback Big SmileYes

De bedste hilsner

AnalyzeMe

Har du prøvet SEO Insight gratis Dansk SEO værktøj, ellers gør som 25.000 andre

Side 8 ud af 10 (94 indlæg)