Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afsendelse af pakker til bl.a. USA

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg skal sende pakker ud til ca 1000 forskellige modtagere i flere forskellige lande, bl.a. USA.

Pakken vejer ca 1,6 kg og har målene 40cm x 10cm x 8cm.

Pakkerne bliver producerede i Kina og sendt til mig i DK (medmindre andet bedre kan betale sig).

En pakkes værdi er ca 160 kr og fragttiden betyder ikke noget.

Nogen som har nogle bud på hvordan man gør sådan noget nemmest og ikke mindst billigst?...

Fra Aarhus
Tilmeldt 28. Jun 10
Indlæg ialt: 574
Fra  SB Group Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må da være meget biligere at sende fra Kina?

Få 3 måneders gratis hosting -> UnoEuro Rabatkode

Tilmeldt 20. Oct 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er det ganske givet, men er det til at stole på at distributionen håndteres ordentligt.
Jeg har ingen erfaring med det...

Tilmeldt 7. Oct 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Der er forskellige muligheder for både at sende direkte fra Kina men også fra Danmark.

Det afhænger af hvilket produkt det er og om der er straftold på det enten fra DK til USA eller fra Kina til USA.

Du er velkommen til at kontakte mig på 28884022 så må vi prøve at se om vi kan finde den rtigtige løsning for dig.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Rimeligt useriøst at tilbyde en service uden at skrive hvad firma du kommer fra.  I øvrigt er det ikke rigtigt hvad du skriver mht. told og straftold (antidumningstold).

Told og antidumningstold bestemmes af varens oprindelsesland intet andet.  Der skal ikke betales told af pakkerne i Danmark, såfremt de opbevares på et toldlager indtil forsendelse ud af Danmark.

 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

JesperDahl007:
men er det til at stole på at distributionen håndteres ordentligt.

Det vil jeg også sætte spørgsmålstegn ved om du kan stole på kinesere. Har du 1000 pakker som sendes på en gang, vil du nu også kunne opnå rigtigt god pris fra Danmark.  Har du mange pakker til samme land vil en bulksplit løsning måske være en fordel. 

Prøv at tage fat i Gorm fra Ascendia han vil med sikkerhed kunne give en god pris.  Gorm er Aktiv her på Amino.  

http://www.amino.dk/members/Asendia-Danmark/default.aspx

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)