Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste sted og få lavet hjemmeside samt vedligholdelse

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Denmark
Tilmeldt 2. Sep 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 03:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man gerne vil lave noget ligesom Amino. Altså i form af hjemmeside og vedligeholdelse(traffik osv). Hvad vil prisen være? og hvem er bedste i denne branche i Danmark.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker at Martin Thorborg nok vil være den bedste til at svare på spørgsmålet, men jeg forestiller mig at prisen er ret høj og at vedligeholdelsesomkostningerne og er relativt høj.

Du skal tænke på at udviklingsomkostningerne i starten måske ikke har været så høje igen for at få et minimal viable product på gaden, men Amino består af mange andre ting end bare lige et forum. Der er nogle fuldtidsjobs i at have lavet Amino og de funktioner Amino har. Samtidig er der også serveromkostninger, vedligehold af disse og selvfølgelig den kontinuerlige vedligeholdelse og tilpasninger af systemet som sikkert også fordrer et par fuldtidsstillinger.

Jeg forestiller mig ikke at Martin vil komme med et konkret tal, men han kan måske hinte noget som kan give en ide.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 20. Oct 15
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer an på hvor proff du vil gøre det.

Du kan jo starte med noget som buddypress og køre med det indtil du har besøgende nok til at lave noget mere seriøst. Så sparer du også en masse penge hvis projektet fejler.

Fra Denmark
Tilmeldt 2. Sep 15
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

@Dan

mange Tak for det brugbar svar,:)

@Hjælper

Tak for svaret:),PS Hvordan virker buddypress?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)