Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får jeg min ide ud, og fremstillet?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg er en 15-årig dreng, som drømmer om at være iværksætter.
Har haft en ide gennem længere tid, en ret god ide som ikke findes, endnu :)

Det har noget at gøre med elektronik. Jeg kan dsv. Ikke selv fremstille dette produkt. Så hvad gør jeg i denne situation? :)

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan jeg ikke se hvor du kommer fra. Men ofte er der erhvervscentre rundt omkring i byerne (altid i de større byer), og de vil med garanti hjælpe dig - nok mere end vi kan på stående fod her. 

Erhvervscentrene giver giver dig sparring på din idé og ikke mindst om du potentielt kan komme til at tjene penge på det.

Du skal for alt i verden ikke fortælle online om din idé hvis den endnu ikke er 'derude' endnu :)

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj.

Det er nogle fine råd du har fået fra de andre her i tråden.

Men uanset hvem du vælger at spørge til råds, så er det en god idé hvis du starter med at lave en lille rapport og noget præsentationsmateriale af din idé.

Den skal kort indeholde nogle tegninger af din idé, en beskrivelse af hvad den går ud på, hvem du havde tænkt dig skulle købe den - og man kan altid gå mere i detaljen med hvilke materialer den skal laves i; er der nogle tekniske ting, som bliver en udfordring og så videre og så videre.

Men start ihvertfald med at lave nogle tegninger og skriv noget tekst omkring idéen, som forklarer hvad den går ud på. Så har du noget at vise frem og derfor vil det blive nemmere at komme i kontakt med nogen der kan hjælpe dig, uanset hvem det måtte blive.

God arbejdslyst Smile

Mvh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Som David siger, så er det en RIGTIG god idé, at have noget materiale du kan vise til en evt. samtale.

Mange møder op, inklusiv mig selv, til deres første erhvervsmøde uden noget materiale, så hele mødet bliver et 'skud fra hoften' arrangement hvor resultatet næsten altid kunne have været bedre med en forberedt præsentation :)

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)