Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den samlede pakke for min business

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 13. Nov 06
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Amino'er

Jeg vil gerne springe ud som iværksætter efter mange års tøven, og jeg har endeligt fundet en idé jeg brænder for og virkelig bare vil gå igang med det. Jeg ved bare ikke hvor jeg skal starte fra. Tænker umiddelbart på hjemmeside, webshop og hele moleviten samtidig med jeg skal registrere det på virk.dk. Men mit spørgsmål er, hvad for en domæne hjemmeside er bedst at købe sit domæne fra, og har I erfaring med ét sted hvor hele løsningen med hjemmeside, webshop, email osv. i kunne anbefal? Jeg så at TDC havde sådan en løsning? er det noget nogen af jer har erfaring med?

link til TDC: http://www.tdchosting.dk/produkter

mvh.

Abdullahi

Tilmeldt 13. Jun 15
Indlæg ialt: 278
Fra  Thyshoppen.dk Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Drop TDC hosting og vælg fx www.meenox.dk eller www.azehosting.net 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Abdullahi 

Vi tilbyder hele pakken, altså hjemmeside pakken :-) Hjemmeside, webshop, hosting og mails. 

Vores speciale er moderne og professionelle hjemmesider i et prisvenligt leje. Du kan eventuelt få en følelse af hvordan vi arbejder ved at tage et kig på vores referenceliste

Du er meget velkommen til at smide mig en uforpligtende mail, hvorigennem du skriver lidt omkring din virksomhed, samt dine tanker ift. hjemmesiden. Så kan vi tage en dialog omkring dine muligheder. Jeg er at fange på mail simon@erhvervshjemmesider.dk

Håber på at høre fra dig :-) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)