Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rengøring skal gøre mig millionær på et år

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Cookie - John Hannover:
1 mio i overskud i enmands rengøringsfirma - Den er skudt for højt
Nu må man aldrig, sige aldrig .... kommer jo an på hvilken type rengøring man tilbyder .... hvad med  .... rengøring af atomreaktor efter nedbrud - Cool

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 16:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:

Hvis din primære motivation og drivkraft for at starte som selvstændig er PENGE, så har du allerede begået den første/største fejl...

/ Kim

Der er jeg ikke enig. Jeg arbejder kun på mit primære projekt for pengenes skyld. Og jeg tjener kassen. Og ved du hvad der sker når man tjener kassen? Så bliver man motiveret til at tjene endnu flere penge. Altså udvide forretningen, søge nye markeder osv. Penge kan sagtens være drivkraft som selvstændig.

Fra Slagelse
Tilmeldt 23. May 06
Indlæg ialt: 90
Fra  Chill Innovation A/S Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

simonph:

Der er jeg ikke enig. Jeg arbejder kun på mit primære projekt for pengenes skyld. Og jeg tjener kassen. Og ved du hvad der sker når man tjener kassen? Så bliver man motiveret til at tjene endnu flere penge. Altså udvide forretningen, søge nye markeder osv. Penge kan sagtens være drivkraft som selvstændig.


Jojo, nu skrev jeg jo også DIN - rettet specifikt mod indlægsskriverens forventning om at have tjent en million om et år, hvis han bare kaster sig ud som selvstændig med et eller andet.

Enig i at penge sagtens kan være en drivkraft, men motivationen opstår jo her reelt bagudrettet - altså de penge man har tjent, motiverer (og muligør) fremadrettet til at kunne tjene endnu flere. Det forudsætter jo de kommer ind som forventet ;-)

/ Kim
Chill Innovation  -  www.chill-innovation.com  -  Nordiske Tech Produkter!

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Et bud, hvis det skal være rengøring,

Så tilbyd "speciale" opgaver. Se bare hvor mange der har skudt på de sidste par år, med vask og pleje af din bil.

Jeg var selv indenfor salgs af rengøringsprodukter i en del år. Her var der en nordjysk virksomhed, der havde kæmpe succes med at tilbyde vask og rens af røgskadet/vandskadet ting, såsom møbler, legetøj, tøj osv.

De gik så på røven da de blev opkøbt og de nye ejere havde lidt for store armbevægelser.

Det var bare en ide :)

Men ellers, som andre også skriver, det er et hårdt område og du kommer nok ikke til at tjene 1 mill det først år, men man kan jo være heldig :)

Venlig hilsen
Henrik

Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tak for svarene.Jeg kaster ud i det, så må jeg selv se hvor slem tingene er

Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg regner med Englands og Danmarks marked er nogenlunde samne

I englang har flere firma tjent millioner på privat rengøring.

Ogdå i Danmark er mange startet med privat ren.

Fra Glamsbjreg
Tilmeldt 25. Aug 15
Indlæg ialt: 1
Fra  Frk. Virtuel Lykkens Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Sikke fantastisk indstilling!

Fyr den af!

Glæder mig til at "møde" dig blandt succesfulde iværksættere Big Smile

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)