Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Søger kapital til opstart af nyt koncept i DK indenfor Erotik

Har erfaring indenfor branchen / stort kendskab og gode kontakter

Hjemmeside er under udarbejdelse og forventes færdig medio November

Kapitalbehov Kr. 300.000.- / afkast 15 % - kan være en enkelt investor eller deles i flere.

Aps stiftes hurtigst muligt - vil udelukkende beskæftige mig med dette projekt

Interesseret ! / send mail til : erotik4all@gmail.com

Fra Albertslund
Tilmeldt 27. Sep 15
Indlæg ialt: 27
Fra  Teleselskabet WeyNet ApS Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej !

Jeg syntes det er skide spænende at i søger kapital men burde i ikke gøre det på Amino´s kapital del og ikke her i åbent forum?

Også syntes jeg at det er lidt trist at du ikke nævner dit EGET navn på noget tidspunkt - Butikken handler om erotik og du hedder "erotic" herinde på Amino.

Og hvis i har en drøm om at få kapital, så skal i fortælle om i selv har skudt noget i virksomheden/projektet og hvor meget.

Teleselskabet WeyNet ApS
"Løsninger til private & mindre virksomheder siden 2007"

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

nok enig i at du skal komme mere kød på, også selv om du vil uden om Amino kapital (ikke mig med en stjerne til dig dog :) )

Navn er ret godt at være åben med hvis man søger investor

Egen indsats - penge du selv skyder i - og egne forventninger til DIT afkast.. Skal du have løn fra projektet fra November og frem eller kan du klarer dig uden indtægt fra det i f.eks. 2016 og lignende oplysninger

Du skal ikke normalt forvente, at investorer kaster email om sig til gmail adresser og afkast 15% er MEGET lavt for en normal investor i denne type tilfælde. Regn med dobbelt op som en fingerregel vil jeg sige til dig - eller væsentlig ejerandel MEN det svære er, at finde en investor når du ikke har bevist et resultat  - ER igang kan vise omsætning er begyndt osv

læs evt http://johnhannover.blogspot.dk/2013/03/rad-til-investerings-ansgning.html   og overvej Amino Kapital

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for jeres svar som jeg tager til efterretning.

Er ny herinde og blev anbefalet at prøve her.

Kigger lige på Amino kapital og ellers får rettet til.

Men ved slet ikke om det er rette forum at være i, nu det handler om Erotik - man har jo stadig fordomme omkring dette

mvh. Claus 

Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Erotic:

Men ved slet ikke om det er rette forum at være i, nu det handler om Erotik - man har jo stadig fordomme omkring dette

mvh. Claus 




Tja, i Amino kapital er det vel ikke urealistisk at finde en investor hvis dit projekt er seriøst.
Som du skriver er der en del fordomme omkring emnet, så mange har ikke lyst til selv at lægge navn til.
Men da alle ved at erotik sælger, så er det ikke utænkeligt at du godt kan finde investorer der gerne smider penge, så længe de ikke skal være virksomhedens ansigt :-)

Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

tak for tilkendegivelse

det er et super seriøst projekt, og de vil ikke skulle lægge navn eller ansigt til.

måske jeg skal ind i Kapital, troede bare at åbent forum var godt nok :-)

og kender du nogle må du jo sige til....

god dag

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)