Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Computer fyldt til bristepunktet med Outlook-filer. Hvad gør man?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 24. Nov 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Webflair.dk Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle eksperter,

Min bogholder har fyldt sin computer op med bilag fra Outlook-filer (119 GB ud af 120 GB ledig plads på C-drevet)og der er derfor intet plads tilbage. Vi har kørt med en Office 365 løsning det sidste år, og går derfor ud fra at alt bliver taget backup af på deres server.

Spørgsmålet er nu hvad jeg skal gøre for at frigøre plads på hans computer, uden at det skaber problemer?

- Skal jeg købe en ekstern harddisk og smække det hele over - i så fald hvordan?
- Skal jeg benytte en backup-service og i så fald hvilken.

Håber der er nogle skarpe hoveder der kan hjælpe mig med at hjælpe min bogholder.

Mvh.

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 12. Nov 09
Indlæg ialt: 303
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op - det var meget fyld i en mailboks? 

Jeg ville nok søge serveren/harddisken igennem for filer som videoer og billeder over 50 mb og gå dem igennem og slette derefter. Det tager måske et par timer, men hvis I starter fra dem der fylder mest tænker jeg, at det ret hurtigt frigør noget plads.

Fra København
Tilmeldt 24. Nov 13
Indlæg ialt: 43
Fra  Webflair.dk Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det. Jeg forsøger at rense og tilkøbe:)

Fra Odder
Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 31
Fra  Escape In Time Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

En ekstrem hurtig løsning er at købe en ekstern harddisc med 1 TB (terra byte) = 1000 gb til ca. 400 kroner. Bare søg på Pricerunner.dk og så kan du næsten tage hvilken det skal være af de billige mærker, da alle I dag er I god kvalitet.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)