Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Det er min fødselsdag i dag....

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke

Også et tillykke herfra - ting tager tid, specielt google kan være en langsommelig proces, men dine tegninger ser jo fantastiske ud, så mon ikke du ved din næste fødselsdag vil kunne se tilbage på en god vækst i besøg og forhåbentligt ordre!

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Tillykke Rikke.

Jeg bliver altid imponeret når folk kan noget kreativt - og det ser ud til du kan dit kram.

Desværre kan jeg ikke selv en dyt af den slags, måske en pindemand til nød :)

Jeg kiggede lige lidt på din hjemmeside, og selv om jeg som sagt synes det ser flot ud, skal jeg også erkende at jeg tænkte "wow" det er da ikke helt billigt..

Jeg aner intet om dit tidsforbrug mv. , så det kan sagtens være det er billigt - men ikke desto mindre det jeg først tænkte.

Samtidig tænkte jeg at det måske ikke var super vigtigt at få et helt nøje udført billedportræt - en skitse ( som du selv nævner), eller karikatur måske, som muligvis ??  er hurtigt udført, og til en pris hvor "alle" kan være med - Kunne det være en ekstra mulighed for hurtige ordrer/indtægter ??

PS. Jeg tror også jeg ville lægge fragtprisen mv. ind under samlet pris, således at kunden med det samme har en totalpris at forholde sig til..

PPS.  Jeg vil også mene at du kunne lave nogle fede "events" f.eks en dag hvor du inviterer kunder til at få lavet "lyntegninger" til en billig pris mens de venter - Du kan lave en aftale med et indkøbscenter , hvor du kan få lov at stå midt på pladsen og tegne ( mod mindre betaling) eller noget i den stil.. :)

Good luck ihvertfald 

Hej Jesper. Tusind tak for dine søde ord! Og for den tid du har taget dig, til at skrive til mig :)

Hmm... jo, det kan godt være at det er mange penge - men det er altså ikke dyrt. Det synes jeg ikke. - Jeg bruger op til 24 arbejdstimer på et portræt, hvilket sender mig langt under mindsteløns grænsen. Jeg tænker også, at hvis man går til en fotograf - som klikker på en knap og redigerer lidt, så koster det minimum 500 kr. for et billede... Jeg gør det samme som et kamera gør - jeg gør det bare i hånden, med en blyant. Og jeg kan få ting med, som et kamera ikke kan fange ;)

Så skal man huske på, at jeg vel nærmest har brugt hele mit liv, på at uddanne mig. Få den rette fingernemhed, finpudse teknikker, studere mennesker, proportioner, skygger, genskin osv. - Det er vel også prisværdigt?

Jeg tror også at jeg gør noget, som kun et fåtal gør... Jeg lever af det. Jeg har simpelthen besluttet mig for, at lægge 100 % af min fokus, på fotorealismen. Jeg vil ende med at være Danmarks bedste. For det tror jeg på at jeg kan blive, hvis bare jeg øver mig nok. Og dét gør jeg! :)

Jeg skal bare lige have "den rette målgruppe" til at kaste sin kærlighed over mig, og så skal det hele nok gå! :)

Jeg er ikke så god til at tegne på tid og kommando. Jeg tager tegnebrættet frem, når jeg føler den helt rigtige inspiration... For ellers bliver det noget være lort. Sådan er det desværre med kunst - den er lidt mere... flydende og kan ikke "sættes i bur". - Min kan i hvert fald ikke :) - Men jeg har masser af andre events i ærmet! - Begynder snart på Live streaming på Youtube (når jeg har lige flere følgere). Det bliver sjovt at lege med, men jeg skal lige have det rette udstyr :)

Rigtig god dag til dig!! :)

Bedste Hilsener Rikke MY

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Carsten Jacobsen:

Tillykke med fødselsdagen, og springet udi livet som iværksætter!

Jeg kunne godt forestille mig, at det kunne være en sjov ide, at få lavet en tegning når vores datter kommer til verdenen om ca. 3 måneder.

Jeg synes ikke prisen fejler noget, faktisk tænkte jeg, at det er ret billigt ift. den tid der må gå med det. Jeg har lige fået lavet et lille maleri af en ret ukendt kunstner, og det gav jeg omkring 15.000 kr. for. 

Hej Carsten :D Nøj hvor du lige inspirerede mig! Tak for det og tak for dine ord :)

Det du skrev, inspirerede mig til at forsøge at tegne scanningsbilleder! - Hvorfor vente, til hun er født? Hø hø - Tal eventuelt med din kone om det og hvis I har lyst og har et godt scanningsbillede, så vil jeg meget gerne forevige det for Jer (de fader nemlig meget med tiden) - Gratis, naturligvis. Da det er leg og øvelse, for mig.

Og ellers vil jeg med glæde tegne hende, når hun kommer til verden. (Hvor er det spændende for Jer! Tillykke!)

Bedste hilsener Rikke MY

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter - TAK! :D

Jeg glæder mig til at se hvad I kommer med! :D

Jeg må sige, jeg tror at jeg "er der hvor jeg kán være" - også det meste af det, som du foreslår :) Et af de steder, er her på Amino, hvor jeg nu forsøger at promovere mig ;) Det gør jeg maaaange steder hehe 

Men jeg har det bedst, når jeg er selv... Det er en af de mange grunde til, at jeg elsker mit fag. Jeg må godt gemme mig lidt væk - og det har jeg altid haft det bedst med :)

Ser meget frem til at få optimeret teksterne på min side! Er sikker på, at I gør et sublimt arbejde!

Hav den bedste dag :)

Rikke MY

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :

peter:

Tillykke med fødselsdagen. Fantastisk flotte tegninger du laver

Af hjertet tusind tak Peter! Det varmer utroligt meget :)

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 19:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke 

Tillykke med fødselsdagen! CakeGiftDrinks

Jeg har en idé til dig, som en lille gave: Jeg tænkte, at du kunne kontakte http://www.interflora.dk/ og høre dem, om de kunne være interesseret i at prøve, at have dine portrættegninger med i deres sortiment.

Pointen er, at du skal have fat i nogen, som ikke véd hvilken gave de skal give til f.eks. et par, der har sølvbryllup. Man kunne give dem en buket blomster og lidt chokolade - OG så ser de dine tegninger, som man kan bestille. De skal bare sende nogle billeder af dem, der skal tegnes.

Jeg véd ikke hvad du synes.. Det er måske et forsøg værd at spørge? Smile

Mvh David
-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med fødselsdagen.

Jeg tror det du er lidt oppe imod er, dem på fiverr.com som laver en computer version af dine håndtegnede mesterværker.
Så en ting kunne være at du måske filmede hele processen fra blankt papir til tegnet tegning, også lavede den i meget hurtigt tempo som film og lagde den på siden så folk kunne se hvad de fik for deres penge.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rikke

Også et tillykke herfra - ting tager tid, specielt google kan være en langsommelig proces, men dine tegninger ser jo fantastiske ud, så mon ikke du ved din næste fødselsdag vil kunne se tilbage på en god vækst i besøg og forhåbentligt ordre!

Det lyder bare så dejligt at tænke på! :)

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)