Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

moms!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg hedder jacob og er 12 år jeg laver min egen hjemmeside hvor jeg sælger stickers men har bare et problem det er det med dankort skal man ikke være moms registreret kan man være det når man er 12 år?Smile

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Du behøver ikke at være momsregistreret, men du skal have et CVR nummer. Normalt skal man være over 18, men ved ikke om man kan få dispensation i så ung en alder. Kan dine forældre ikke registrere virksomheden i deres navn?

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

jacob yuksel:

hej jeg hedder jacob og er 12 år jeg laver min egen hjemmeside hvor jeg sælger stickers men har bare et problem det er det med dankort skal man ikke være moms registreret kan man være det når man er 12 år?Smile

Du må slet ikke optræde som virksomhed som 12 årig - da du jo slet ikke kan drages til ansvar for noget som helst af det du foretager dig, på samme måde som en voksen kan. Du må ikke indgå bindende aftaler, og ikke kunne skabe gæld (ex hvis nogen er utilfreds og skal ha penge igen) og ikke lave betalingsløsning - hverken dankort eller andre betalingsløsninger lovligt og en masse mere

tidligst når du er 15 kan du søge dispensation - til da må en over 18 skulle klare tingene = være direktør / ejer - ellers vil det ikke være lovligt

http://johnhannover.blogspot.dk/2014/08/forbudt-at-drive-virksomhed-hvis-man-er.html 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)