Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har I andre også problemer med mobilsignal?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa iværksættere.

Jeg vil lige høre om I også har problemer med at gennemfører mobilsamtaler i løbet af dagen? Jeg syntes inden for de sidst 3-4 mdr. (hvis ikke mere) - har jeg oplevet adskillige daglige udfald under en telefonsamtale.

Jeg er dybt afhængig af min mobil, og benytter den ca. 1-2 timers telefonsamtaler om dagen - jeg har efterhånden svært ved at gennemføre bare ét opkald med mindre jeg eller modtageren siger "hva'?" Det er uanset om det er på landevejen, inden eller udendørs og hvor I landet.

TDC påstår det er min telefon, som den er gal med, men den er skiftet i mellemtiden uden resultat.

Har i lignede oplevelser?

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 15:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er en iPhone så er den meget ringe til, at fange signal. Min erfaring er, hvis du genstarter dn mobil 2 gange om dage, så hjælper det rigtig meget på signalet.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

opsvinget.dk:

Hvis det er en iPhone så er den meget ringe til, at fange signal. Min erfaring er, hvis du genstarter dn mobil 2 gange om dage, så hjælper det rigtig meget på signalet.

Hmmm.... interessant. Og det giver folk en mindre formue for?

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

opsvinget.dk:
Hvis det er en iPhone så er den meget ringe til, at fange signal. Min erfaring er, hvis du genstarter dn mobil 2 gange om dage, så hjælper det rigtig meget på signalet.

Nu har jeg brugt iPhone gennem nogle år, min første var en iPhone 4. Og det du beskriver har jeg aldrig hørt om. Hvis det har nogen effekt, er det fordi nettet begynder en ny session eller lign. når en mobil forsøger at komme på efter at den har været rebooted/slukket. Det virkede engang for mig med en Nokia telefon - og det var udbyderen den var gal med, de var på grænsen til at løbe tør for kapacitet i det område jeg var i.

Så jeg hælder mere til at det er udbyderen der har kapacitetproblemer i dit område.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)