Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lager/varer ryder op, sætter på plads osv ... hvad synes i

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Oct 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad synes i som virksomheder, en person kommer 1 gang om ugen og ryder op på jeres lager, stiller tingene på plads, osv ?

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som en fremragende idé. Der er mange lagre som trænger til en ordentlig omgang. 1 gang om ugen er ikke nok. De store virksomheder har flere ansatte til at gøre netop det du beskriver dagligt. :-) 

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra Odder
Tilmeldt 14. Oct 15
Indlæg ialt: 31
Fra  Escape In Time Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

I min verden kommer det meget an på størrelsen af dit lager og den mængde af aktivitet som foregår der. Hvis du har et mindre lager, hvor det kun er dig og måske et par stykker mere som færdes, så bør læresætningen "Din mor arbejder ikke her - RYD op efter dig selv" fungere fint. Hvis du derimod har et meget stort lager, hvor rigtig mange færdes dagligt, og der er behov for regelmæssig oprydning pga sikkerhed, ja så bør du have en til at rydde op minimum dagligt.

Hvis nogle af dine kunder skulle komme ud på lageret, så synes jeg ikke du skal gå på kompromis med oprydningen. I min bog bør der altid være opryddet, fordi det kan give nogle kunder et skævt indtryk a la "Hvis du ikke har styr på dit lager, så har du heller ikke styr på din forretning". Jeg siger ikke alle har det på den måde, men jeg er opvokset med at der altid skal være ryddet op, så jeg er nok lidt miljøskadet.

Mvh Kagesen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)