Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brugervenlighed og og øget konvertering.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 13. Sep 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

For nogle måneder siden fik vi rigtig meget brugbar hjælp til forbedre vores hjemmeside og dens design - www.plakatdyr.dk 
Vi har siden da lavet rigtig mange forbedringer, og vi søger derfor igen gode input til at forbedre brugervenlighed, forbedre mer-salg og øge konvertering.

Hilsen Martin Engelund

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Savner lidt informationer i jeres footer.

Mail, telefon nr, adresse, CVR nr. mm.

Det skaber troværdighed.

/Martin Sølberg

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin 

Jeg synes at webshoppen loader forholdsvis langsomt? 

Når det er sagt synes jeg virkelig at I formår at ramme noget af de rigtige rent visuelt på forsiden. Super godt arbejde. Jeg svaner dig nogle stemningsbilleder fra en virkelig stuen, soveværelse eller lignende. Lidt mere IKEA .. Det behøver ikke altid at være negativt ment :-) 

Tilmeldt 13. Sep 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon.

Tak for svaret.
Stemningsbilleder er også det næste store projekt, da vi vil spiller mere på følelserne ved målgruppen. 
Mht. load tiden synes vi at der har været lidt problemer med meebox men der kommer vi vidst også op på en større server indenfor kort tid.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

MartinEng:

Hej Simon.

Tak for svaret.
Stemningsbilleder er også det næste store projekt, da vi vil spiller mere på følelserne ved målgruppen. 
Mht. load tiden synes vi at der har været lidt problemer med meebox men der kommer vi vidst også op på en større server indenfor kort tid.

Lige præcis. Stemningsbilleder er genialt salgsværktøj, såfremt man sætter den rette stemning selvfølgelig :-) 

Tilmeldt 13. Sep 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Det er korrekt :) Det er også meningen det skal sættes ind samme med oplysningerne om kortbetaling

Fra Brønderslev
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 514
Fra  Daltek IVS Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan lægger jeg produkter i min indkøbskurv og hvorfor er der en ramme menu men jeg kan ikke vælge ramme ? 

I det store hele har jeg det lidt svært ved siden, jeg synes det hele er lidt for flinkt ved hinanden. Hele temaet på siden samarbejder MEGET med jeres plakater i udtryk og farver. Den gør det i en sådan grad at jeg sidder som forbruger og tænker, hold da op, er det plakater der skal gøre mit hjem flottere eller mere moderigtigt eller er plakaterne valgt fordi de matcher hjemmesiden ? 

Det betyder også den anden vej rundt at produkterne ikke sælger sig selv særlig godt fordi de ligner alt det andet på siden. 

Jeg ved godt det er svært at forstå hvad jeg lige mener, jeg har også svært ved at udtrykke det. Forestil jer en pastaret hvor man kan se der er skaldyr, lækre kryderier og dejlig håndlavet fetuccini men det hele smager af hvidløg... Der er ingen nuancer på jeres hjemmeside, og det hele smager af hvidløg.. 

Giver det mening ? ...

Mvh

Ruben

Tilmeldt 13. Sep 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ruben :) 

Tak for det lang og dejlig beskrivelse. Det er netop sådan noget her som skal gøre det hele meget bedre på længere sigt. 
Jeg tror som Simon også var inde på at det vil hjælpen siden rigtig meget at få sat stemningsbilleder ind, for at du som forbruger får den rigtig fornemmelse.

Jeg vil selvfølgelig gerne høre hvis du har et forslag til en bedre konvertering i forholder til at få produkterne til at skille sig bedre ud.

Hilsen Martin

 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man kører musen ned fra alle plakater ned i din megamenu lukker den hvis man kører langsomt ned. Det bør din udvikler kunne fikse hurtigt :-)

Ellers ser det pænt ud.

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig flot webshop.

Mht. konverteringen synes jeg det virker som meget at skulle vente op mod tre dage for at modtage et udkast.
Så jeg ville nok overveje at fjerne den del og gøre det muligt at bestille med det samme, da i trods alt har mange fine eksempler.
Alternativt kunne man lave et program som viser et preview af plakaten med det samme (som vi gør her: http://foliepartner.dk/foliebogstaver/).

Tilføjelse:
Efter at have skrevet mit indlæg hvor jeg kun kiggede på fødselstavlerne, kan jeg se at det er muligt at bestille mange af jeres produkter med det samme :-)

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)