Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hent selv, eller få udbragt.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra skovlunde
Tilmeldt 21. Jun 15
Indlæg ialt: 72
Fra  småting.dk Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Som sagt overvejer jeg at åbne en webshop, med salg af accessories, lidt alla "Tiger" bare online.

Man kan først få udbragt  når man har købt for minimum 90. kr, da jeg/ eller kunden ikke vil være fortjent med produkt der koster 5 kr, og en levering der koster 15 kr.

____

Nu har jeg fået ideen om at kunden selv kan hente deres vare på vores lager i Ballerup og der med slippe for 90. kr reglen.

Hvad synes i om tiltaget? 
 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:50
Hvor mange stjerner giver du? :

sizzo:
Hvad synes i om tiltaget? 

Det er helt ok -mange har den mulighed, også mig selv.

Der er dog ikke mange der benytter det, selvfølgelig fordi det kun er en brøkdel der bor lige i nærheden.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kan få det til at køre som smurt, så er det jo kun at foretrække at have den mulighed. Der vil altid være nogle der gerne vil hente selv. 

I kan altid prøve det af, og hvis der ikke er andet end besvær med tiltaget, så drop det igen :)

btw, udbringning ved køb for 90 kr. lyder utrolig billigt - man er jo vant til at man skal op over de magiske 500,- mange steder. 

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Fra skovlunde
Tilmeldt 21. Jun 15
Indlæg ialt: 72
Fra  småting.dk Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

tak for input, men det koster stadig 15 kr. i fragt.

 - har været nettet igennem og syntes det er underligt at der ikke findes lignende sites.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

sizzo:

tak for input, men det koster stadig 15 kr. i fragt.

 - har været nettet igennem og syntes det er underligt at der ikke findes lignende sites.

Enten har du ramt et nichemarked hvorpå der ikke er nogle lige nu, eller også er det fordi, at det ikke har kunne løbe rundt for andre sites :)

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Fra skovlunde
Tilmeldt 21. Jun 15
Indlæg ialt: 72
Fra  småting.dk Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om du kender til miniinthebox.com, dem køre det da godt for, umiddelbart de eneste komkurrenter med salg af forskellige accessories.  

Vores produkter har bare bedre kvalitet og er billiger lidt alla "Tiger"


Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg handlede der én gang, og det var også den sidste gang - man får hvad man betaler for, og jeg betalte ikke særlig meget, så må I selv regne resten ud. Udover det fik jeg en fragtfaktura fra UPS Service på godt 200 kr - miniinthebox valgte at kompensere for halvdelen, og så måtte jeg selv hoste op med resten. Denne dårlige oplevelse kan du heldigvis undgå ved at have dine produkter i DK :)

Det lyder alt sammen meget spændende, du må gerne kontakte mig når i kommer længere i processen - evt. til en evaluering af jeres site :)

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)