Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sambabold.dk - nyt fodboldmedie i luften idag. Fortæl os hvad du syntes

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 15
Indlæg ialt: 2
Fra  Sambabold.dk Skrevet kl. 16:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Som navnet på indlægget siger, er det nye website ved navn sambabold.dk gået i luften idag.

I den forbindelse vil jeg meget gerne høre konstruktiv kritik af siden som helhed.

kort sagt, er Sambabold.dk et fodboldmedie der giver dig din daglig dosis fodbold i form af nyheder, blogs, analyser, portrætter, og meget meget mere...

I må meget gerne give os opbakning i form likes på facebook.com/sambabold

Tak for hjælpen amino'er :) 

Tilmeldt 15. Aug 15
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ligner helt klart en side jeg vil benytte, men hvorfor står der newsmag i toppen? Syntes der mangler et logo i toppen, samt siden er lidt langsom.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 17:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Virker som en flot og overskuelig side - har svært ved at se hvorfor jeg ikke skal blive ved med at læse bold.dk

Men derudover synes jeg at jeres "overskriftbanner" så er der ingen poster at vise i Blogs & analyse, karakterbøger, odds, konkurrencer - så det er overhalvdelen hvor det er tomt - enten bør I skynde jer at få lagt noget på eller for dem slettet indtil I har noget at fylde ind.

Men held og lykke med projektet - det er en god start.

Fra Viborg
Tilmeldt 14. Sep 15
Indlæg ialt: 16
Fra  AFodbold v/Anders Thrige Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Obirch

Først og fremmest vil jeg lige pointere at siden er meget flot og tiltalende, dog ikke helt så overskuelig som bold.dk, som jeg normalvis bruger. Til gengæld er designet mere spændende på jeres side. 

Som Marwe skriver, er det første der falder mig ind også, at der umiddelbart ikke er noget der skulle få mig til at vælge at læse fodboldnyheder hos jer frem for bold.dk. Har i fat i en niche, som jeg bare ikke umiddelbart kan få øje på? :-)

Dbh

Anders

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu benytter i jer meget af farven gul - jeg forbinder overhovedet ikke farven gul med fodbold.

Jeg går ud fra at der kommer noget indhold til blogs og analyser - som så kommer til at være med billeder som de andre steder? (når man scroller ned på forsiden, der mangler noget content)

Sjovt logo, men jeg skal forholde mig kritisk til den, og den puma (?) er heller ikke noget jeg forbinder med fodbold :)

Men ellers lækker overskuelig.

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Tilmeldt 11. Aug 15
Indlæg ialt: 2
Fra  Sambabold.dk Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Derfor skal du læse fodbold artikler på Sambabold.dk fremover:


Vi differentierer os på den måde, at vi vil satse massivt på noget af det, de andre medier ikke formår at levere i tilstrækkelig høj grad. Det dybdeborende stof er lidt en mangelvare i den danske fodbolddækning, og det vil Sambabold gøre en ende på. Det sker gennem gennemarbejdede blogs, analyser, portrætter, podcasts og andre spændende tiltag. Desuden har en række af vores skribenter hver deres fokusområde, så de gerne levere den ekspertise, der er fornøden.

Der vil naturligvis blive fyldt op med artikler inden for de forskellige kategorier i løbet af de første dage.

Tak for supporten

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)