Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

DBA 'lookalike' webløsning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Mar 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.
Jeg har brug for en webløsning til et forum hvor folk har mulighed for at oprette en profil og herefter uploade billeder og beskrivelser til, der så kan skabe en interaktion brugerne imellem. Der er altså ingen transaktioner imellem siden og brugerne, men brugerne imellem. Umiddelbart ville denne løsning ligne dba eller guloggratis. Er der nogle af jer der har erfaringer med programmer der kan hjælpe her?

Fra Billund
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Sommer Systems ApS Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,


Jeg hat tidligere opsat ClassiPress for en kunde, som har de funktioner (og flere til) som du beskriver. Det minder meget om de funktioner der findes på Gul & Gratis - både som bruger, men også for dig som administrator.

https://www.appthemes.com/themes/classipress/

Jeg kan godt hjælpe med at sætte det op og tilpasse det som du ønsker det.

Kontakt mig på karsten@sommersystems.com eller på Skype: karstensommer
 - eller blot på 7077 7010 :)

Venlig hilsen

Karsten 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Karsten Krogsgaard Sommer:

Hej Daniel,


Jeg hat tidligere opsat ClassiPress for en kunde, som har de funktioner (og flere til) som du beskriver. Det minder meget om de funktioner der findes på Gul & Gratis - både som bruger, men også for dig som administrator.

https://www.appthemes.com/themes/classipress/

Jeg kan godt hjælpe med at sætte det op og tilpasse det som du ønsker det.

Kontakt mig på karsten@sommersystems.com eller på Skype: karstensommer
 - eller blot på 7077 7010 :)

Venlig hilsen

Karsten 

Hej Karsten 

Spændende læsning! Har du erfaring med hvor mange brugere sådan en løsning kan bærer? 

Fra Billund
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 89
Fra  Sommer Systems ApS Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon, 

Løsningen i sig er ikke tung, og egner sig fint til både at køre med caching and CDN, så hvor meget den kan bærer må komme an på serveren. De installationer vi lavede har været på virtuel servere, men var pga. kunden ønskede egen ip med SSL, da den skulle understøtte en betalingsgateway.

Vh Karsten 

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel.

Jeg har BuyMe.dk, hvis du er interesseret.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 18. Jul 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Tusinde tak for din respons. Jeg vil kigge nærmere på classipress og jeg vil tage kontakt hvis der er noget jeg har brug for hjælp til. Mange tak!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)