Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skyd min hjemmeside ned

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pradit

Jeg kan se 2 ting, der nok skal arbejdes på:

1: Stavning og ordvalg er ikke i orden. F.eks. denne sætning 'Nogle mennesker kan tage spise pandekager for givet, og ikke virkelig sætter pris på rige historie og fakta bag dem' er en ommer. Et gennemgående navn du bruger er 'Pandekager opskrifter'. Det skal overalt rettes til 'Pandekage opskrifter'. Der er desværre fejl overalt.

2: Du kalder siden for Pandekagehuset, men en stor del af dine opskrifter har ikke noget med pandekager at gøre. Skulle de måske have deres egen hjemmeside, eller skal du måske bruge et andet navn til siden ?

Når det så er sagt, kan jeg godt lide din side. Enkel og overskuelig, med tilpas detaljerede billeder.

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen.

 

Tilmeldt 24. Sep 15
Indlæg ialt: 9
Fra  Dit Sekretariat Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Pradit

1. Du bør få en korrekturlæser på - der er rigtig mange sproglige og grammatiske fejl, hvilket forstyrrer læsningen.

2. Hvorfor hedder din side Pandekage-huset - den fokuserer jo ikke udelukkende på pandekager.

3. Har du tilladelse til at bruge billederne - en hurtig Google søgning viser, at billederne fra nettet, hvilket ikke er lovligt.

Ellers en fin side, som jo helt giver lyst til pandekager :) 

 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg kigget lidt på din side, og jeg må sige, at jeg ikke er tilhænger af, at menubaren i toppen forsvinder - som hovedregel vil jeg altid have muligheden for at skifte side, uden at skulle scrolle op ad :) 

Jeg vil også sikre mig at i har rettighederne til billederne. Det er altid bedst at være på forkant med sådan noget :)

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Tilmeldt 18. Nov 14
Indlæg ialt: 201
Fra  Billig-Webhosting.dk Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skulle lige til at skrive det, men så så jeg at Viggo havde skrevet det samme... men Pandekage opskrifter  er stavet forkert / forskelligt 3 steder. Er det med vilje i et mærkeligt forsøge på at ramme flere søgeord? :-S

Hjælp til webhoteller og rabatkoder til hosting: Billig Webhosting 

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-)

Er det hensigten at du vil benytte højre sidebar til noget konstruktivt? Ellers synes jeg du skal få den fjernet. Går ud fra den er tiltænkt diverse annoncer? 

Fra Ringsted
Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Pæn og overskuelig hjemmeside, men jeg er enig med de andre i, at du skal læse korrektur.

Jeg ville skrue op for størrelsen på skriften, og så ville jeg også få oversat de engelske udtryk, der er hist og pist - som fx når du holder musen hen over et billede, så teksten "View more" dukker op.
Når jeg klikker på et billede, vil jeg forvente at komme direkte til en opskrift. I stedet skal jeg klikke en gang mere for at komme til opskriften. Det er ikke så brugervenligt. Jeg er heller ikke så vild med, at et klik på et billede åbner en popup - især fordi mange har installeret popup-killers.

Din første prioritet bør dog være at få læst korrektur.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)