Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beregning af driftstab

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Feb 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

I forbindelse med ekspropriation af min virksomheds lokaler skal jeg beregne virksomhedens driftstab så jeg kan få noget erstatning.

Hvordan skal man beregne et driftstab? eksempler..

Normalt vil man f.eks lukke virksomheden i 30 dage for at pakke ned/ pakke ud og reetablere og så beregne ud fra den periode, eller hvad?

Min virksomhed står for udlejning af selskabslokaler. Altså de lokaler som nu bliver eksproprieret.

Kunderne booker typisk lokalet op til 1 år i forvejen. Vi laver en fremvisning hvor kunden beslutter at afholde sit bryllup osv. 

Vi har ca. 40 bookinger frem i tiden. Hele tiden..

Hvis jeg laver en normal flytning. Altså hvor jeg lukker det gamle lokale og flytter til nye lokaler vil virksomheden således gå helt i stå, man kan jo ikke fremvise et lokale som ikke er etableret...

Jeg hælder derfor til at åbne det nye lokale 6 måneder før lukning af det gamle så jeg undgår at virksomheden går i stå. 

Det nye lokale vil være et stykke tid om at komme op på fuld belægning pga. forholdet omkring fremvisning/booking frem i tiden.

Hvordan skal jeg forholde mig i situationen. Hvordan skal jeg beregne/skønne virksomhedens driftstab?

Mvh

Den eksproprierede :-(

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)