Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

16 år og kunne godt tænke mig at sælge korte promotionsvideoer til virksomheder

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Tilmeldt 11. Oct 15
Indlæg ialt: 12
Fra  Dronejohn.dk Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer meget an på hvilken stemme du har :)

Har du en god speaker stemme så fyr løs!

Det vil nok være forskelligt om folk ønsker at bruge et script de har skrevet eller om de lader det hele være op til dig. Eller kan man jo også nøjes med at lave grafikken eller redigere det filmede.

:)

Tilmeldt 25. Jul 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

DKS Media:

Der er helt sikkert et marked for det. Jeg er selv 18 med nystartet virksomhed (Dog indenfor webdesign) så hvis du har brug for råd og vejledning omkring det at være ung med eget firma er du velkommen til at kontakte mig.

Alt efter kvaliteten af dine animationvideoer er jeg muligvis interesseret da jeg starter et nyt koncept op her snart, hvor jeg skal bruge en animationvideo til at præsentere vores produkt for kunderne. 

Hvis du har brug for hjælp til at sætte en flot og professionel hjemmeside op er du også velkommen til at kontakte mig, jeg er også åben over for at lave en fuld hjemmeside for dig hvis du laver en animationvideo som betaling (Også en god måde at få noget erfaring)

Hej DKS Media

Jeg vil nok ikke kunne betale dig med en præsentationsvideo.

Men jeg vil meget gerne se nogle eksempler på noget du har lavet.

Hilsen

Mathias

Tilmeldt 25. Jul 15
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :

DKS Media:

Der er helt sikkert et marked for det. Jeg er selv 18 med nystartet virksomhed (Dog indenfor webdesign) så hvis du har brug for råd og vejledning omkring det at være ung med eget firma er du velkommen til at kontakte mig.

Alt efter kvaliteten af dine animationvideoer er jeg muligvis interesseret da jeg starter et nyt koncept op her snart, hvor jeg skal bruge en animationvideo til at præsentere vores produkt for kunderne. 

Hvis du har brug for hjælp til at sætte en flot og professionel hjemmeside op er du også velkommen til at kontakte mig, jeg er også åben over for at lave en fuld hjemmeside for dig hvis du laver en animationvideo som betaling (Også en god måde at få noget erfaring)

Fik lige skrevet det samme to gange.

Tilmeldt 5. Jul 15
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne I som deltager i denne trå ikke lige smide nogle reference links op til hvad I snakker om!!

Der er stor forskel på film og hvis vi snakker animation, dækker det alt fra power point genereret animation til 3d grafik - så gerne nogle links og tilhørende priseksempler, tak... 3000-8000 kr. bliver nævnt som minutpriser - men det er jo så måske en film optaget med et kamera til 200.000 kr, eller hvad?

Fra Gentofte
Tilmeldt 14. Nov 13
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Videoerne til 3000-8000 er hvad prisen generelt ligger på for 1 minutes animationsvideo i Danmark. 

F.eks. en video som denne her www.vpn-byen.dk som jeg har lavet. 

Animationsfilm som er animeret fra bunden tager rigtigt mange timer at lave, Og med i prisen er naturligvis udvikling af storyboard, script og professionel indspilning af voiceover i studie. 

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)