Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle med erfaring omkring opbyggelse af eget CRM system?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Den mest anvende løsning er nok, at virksomheder bruger et standard system, og så bygger deres egen medarbejderportal ovenpå. Dvs. medarbejderportalen trækker oplysninger fra standardsystemet, og hvis medarbejderne indtaster oplysninger, gemmes det også i standard systemet. Alle CRM/regnskabssystemer/etc. med API kan i princippet bruges på den måde.

Jeg har engang lavet sådan et system til en kunde, baseret på e-conomic. Medarbejdere kunne fra portalen trække ordrelister, fakturaer etc. uden at have adgang til e-conomic, det var kun ledelsen der havde adgang til det.

Fra Svendborg
Tilmeldt 16. Mar 15
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 05:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Jeg har lavet et par custom made CRM systemer og kan sagtens laves billigt fra bunden af. Hvis du er interesseret i, at høre mere så kan du kontakte mig på: michaelwestergaard@hotmail.dk

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark Rune:

Ja 150 kr. er billigt for sådan et system, men i forhold til den situation vi står i, bliver det simpelthen for dyrt. Jeg helt med på, at det vil være lettere, at tag en allerede eksisterende løsning og ændre på den, end at starte helt fra bunden af.   

Hvis jeg nu kontakter boxus omkring en special løsning, vil vi så skulle betale for den tid, de bruger for at lave denne løsning eller hvordan foregår det? 

Da jeg fik lavet min løsning, der ringede jeg bare og fortalte groft hvad jeg ønskede og fik en ca pris som på et møde så blev at fast da alle detaljerne var på plads.

Så prøv at ring til dem, de er virkelig billige og gode.

P.S. Deres pris per medarbejder i deres standard pakke er kun 49kr.

Kan kun anbefale dem! :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)