Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad lægger I med i jeres ordrer mht. markedsføring/kundetilfredshed/sjov?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Malta
Tilmeldt 24. May 05
Indlæg ialt: 95
Fra  Liberatum Solutions Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har læst lidt på trustpilot og set på nogle af de butikker, der har virkeligt gode ratings. Jeg kan se at mange af dem vedlægger et eller andet ekstra med hver ordre. Det kan være en håndskrevet hilsen, en lille chokolade eller lign. Jeg vil også tro der er mange, der vedlægger forskellige marketing-materialer.

Hvad lægger du med ordrerne i din webshop? Tror det kunne være sjovt at høre, og man kunne få lidt inspiration. :)

/ Klaus

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Klaus Jensen:

Hej,

Jeg har læst lidt på trustpilot og set på nogle af de butikker, der har virkeligt gode ratings. Jeg kan se at mange af dem vedlægger et eller andet ekstra med hver ordre. Det kan være en håndskrevet hilsen, en lille chokolade eller lign. Jeg vil også tro der er mange, der vedlægger forskellige marketing-materialer.

Hvad lægger du med ordrerne i din webshop? Tror det kunne være sjovt at høre, og man kunne få lidt inspiration. :)

/ Klaus

Da vi både har fysiske butikker og webshop, ville vi gerne have noget der kunne bruges i alle butikker og webshoppen.

Vi har lavet en papflyer, med pænt grafik og på bagsiden skrevet på dansk, tysk og engelsk... tak fordi du handlede......osv.
Der er så for neden gjort plads til at skrive en personlig besked.

Det gør vi så, med Ha´en god dag eller andet.
Her fanger vi naturligvis lige noget hvis kunden har skrevet en besked på orderen, f.eks. gerne hurtig levering grundet ferie.
her ligger den lige til højre benet med en besked   "Rigtig god ferie herfra"
Og så altid et navn på.

Det husker vores kunder ofte og husker gerne navnet på den der har pakket den pågældende ordre.

Disse kan så også bruges i butikkerne, da de kan udleveres som lille besked til kunden eller bare som posefyld, så kunderne kan se vi også har en webshop når de kommer hjem.

Det gælder om i et vis omfang at gøre handlen personlig, da kunden så føler man giver dem personligt opmærksomhed og det husker de.

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vedlægger en flyer hvor der er en billedecollage der viser nogle af de andre produkter vi også sælger udover dem kunden har købt. Dertil er der en personlig kode på der giver 15% rabat på det næste køb. Det er for at forsøge at fastholde kunden. Den er personlig og selvfølgelig skrevet i hånden så kunden kan se der er brugt tid og at det ikke bare er masseproduceret.

Fedt at høre hvad andre gør for at få glade kunder :D

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 306
Fra  Zeezit Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vedlægger enten en lille pose te eller et par stykker chokolade, alt afhængig af hvordan den pågældende ordre er sat sammen.

Hvis kunden har købt te vedlægger jeg chokolade, for at få kunden til også at købe det fremover, og vice verca hvis de har købt chokolade:)

Zeezit - specialister i økonomisk rapportering og dataanalyse

Tilmeldt 30. Nov 15
Indlæg ialt: 4
Fra  MicroSurveys fra QuestBack Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, vi arbejder med kundetilfredshed og kundeloyalitet, og det du ser på trustpilot, er det vi lidt populært kalder for Wow-effekt. Det er loyale kunde, som har haft en Wow-oplevelse, der giver positive anmeldelse.

En kunde har en forventning når de har købt og skal modtage et produkt; en forventning til leveringstid, til værdi for pengene, til kvalitet, til service ovs.

Når summen af kundens forventning inden købet, og den samlede service, som du rent faktisk leverer stemmer overens, så har du en tilfreds kunde. Overgår du kundens forventning, så opnår du Wow-effekt, og skaber en loyal kunde, som kan finde på aktivt at anbefale dig på f. eks. Trustpilot eller til venner og bekendte.

Wow-effekt skabes af den situation, hvor du på den ene eller den anden måde har overgået din kundes forventning, f. eks med en håndskrevet besked, overdrevet hurtig leveringstid, ekstra lækre test produkter, yderligere rabatter eller service, eller på anden vis leverer noget, som din kunde slet ikke forventede. 

Det kan ses direkte på tilfredsheds scoren og loyalitets scoren i en løbende kundetilfredshedsmåling, når man rammer netop det, som skaber Wow-oplevelse hos dine kunder.

Det er bare med at prøve de gode ideer af, god fornøjelse... og husk at få feedback fra dine kunder:)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)