Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud til kunden i flot design?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en tilbudsformular eller lignende, som jeg kan anvende, når jeg sender tilbud ud til potentielle kunder. En kunde har bedt om et tilbud, og jeg vil meget gerne sende tilbuddet i et indbydende design. Jeg har en formodning om, at dette kan være med til at øge konverteringsraten fra tilbud til salg.

Er der nogen, som ligger inde med en flot tilbudsformular, eller ved, hvor man kan finde en? :)

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 854
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus

Jeg tror det vil give mere mening med dit spørgsmål, hvis du fortæller en smule om hvilken branche du bevæger dig i.
Ellers ligge der altså mange på nettet du bare kan google efter.

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 4. Sep 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Fresno Bob

Det har du fuldkommen ret i. Der er tale om en virksomhed, der beskæftiger sig med håndværker-opgaver. Oftest vil processen være, at vi besøger en potentiel kunde, og herefter fremsender et tilbud efter at have beset deres hus :)

Tilmeldt 4. Sep 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karsten

Super fed side. Kender du andre, der også kunne have relevans? :)

Tilmeldt 4. Sep 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der flere muligheder i forhold til tilbuds-design? I er velkommen til at byde ind, hvis I har nogle gode idéer og forslag :)

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 169
Fra  Kapteina Reklame Skrevet kl. 01:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har for flere af mine kunder udviklet A4 og A5 tilbuds flyers til såvel digitalt som print, hvor der er mulighed for et åbent felt til at eksempelvis skrive en pris eller andet ned på - dette også digitalt.

Alt sammen bygget op om en relevant design linje til den gældende virksomhed, med logo, korte budskab og informationer efter behov.

Du skal være velkommen til at kontakte mig hvis du ønsker et uforpligtende tilbud.


mvh Nikolaj Kapteina

nikolaj@kapteina.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)