Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt website

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har fornylig fået udviklet et nyt website til vores virksomhed, Alu-tagrenden. Vi har haft meget fokus på, at vi gerne vil have potentielle kunder/besøgende af websitet til at indhente et tilbud på nye tagrender.

www.alu-tagrenden.dk

Jeg vil gerne høre, hvad I synes om brugervenligheden, designet, informationen på sitet (mangler der noget?) og vores tilbudsformular (kan vi forbedre konverteringsraten?).

Håber I vil hjælpe :) På forhånd tak.

Fra Varde
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 762
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus

Jeg synes generelt at du har lavet en rigtig flot side, hvor du fra start har tage højde for konvertering og solidt indhold fra start, hvilket er en kæmpe fordel.

Med hensyn til hvor i landet i leverer, så kan jeg se hvor i holder til, men hvor bredt dækker i egentlig på sjælland? - Det tror jeg er en stor faktor for de besøgende, og ikke mindst for dig, i forhold til at gøre dit SEO arbejde nemmere, hvis du er geografisk begrænset :)

Jeg skriver om gadgets og gear på ---> vilebo.dk <---

Tilmeldt 4. Sep 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John

Mange tak for din feedback. Vi dækker som udgangspunkt hele Sjælland, men det bør måske også fremgå tydeligere :) Det vil jeg få implementeret.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus :-) 

Generelt en rigtig flot hjemmesiden som I har fået udviklet. Jeg savner dog en footer, som både kan danne den visuelle ramme for hjemmesidens bund, men hvor jeg som besøgende altid kan søge hen og finde dine kontaktoplysninger. 

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus,

I har et fint design, da jeg kan se at i har gode billeder(forventer i også har dem i høj opløsning) kunne i udnytte dette til at lave en slider(billede rotation) på jeres forside.

For at gøre jeres side mere dynamisk, dette er bare et foreslag som jeg personligt godt kan lide.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 92
Fra  Nyt Skøde Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Fed og hurtigt reagerende hjemmeside.

I kunne måske overveje at få sat billeder ind af jer selv. I servicebranchen vægter jeg det selv højt, at jeg kan få ansigt på hvem jeg har med at gøre og jeg tror mange forbrugere har det på samme måde.

Held og lykke :)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 14. Nov 14
Indlæg ialt: 82
Fra  Patrickhoffmann.dk Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Dette her synes jeg bestemt at i skal få til at se mere professionelt ud. en grå firkantet boks med tekst på halvdelen af siden ser ikke super skarpt ud. 

Når jeg kigger videre ned mangler jeg footeren som nævnt af forrige ^, samt igen de grå firkantede kasser med tekst i - en ramme omkring vil gøre en kæmpe forskel - lad jer endelig inspirere af andre sider - bløde kanter er næsten et must...

Yes Søgemaskineoptimering og affiliate marketing - Seneste projekt forlystelsesparker Idea

Tilmeldt 4. Sep 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle de gode inputs. Der er virkelig nogle gode ting at gå videre med! Det er en kæmpe hjælp. Når man sidder med siden, kan man hurtigt stirre sig blind. Alle forslagene er rigtig gode og vil blive implementeret :)

Vi har forholdsvis meget fokus på konverteringsoptimering, og vi mener i den forbindelse, at det er nødvendigt, at vi oplyser brugeren om fordelene ved vores tagrender allerede på forsiden. For mange andre produkter synes jeg, at det giver mening at gå efter en mindre tekst tung forside med et stærkere visuelt appel. I det her tilfælde er vi nødt til at "uddanne" den besøgende i egenskaberne for vores tagrender, særligt fordi de er anderledes end andre tagerendetyper, som vi ellers kender fra Danmark. Men der skal helt sikkert arbejdes med at teksten fremstår bedre rent visuelt.

Alle råd er en kæmpe hjælp. Jeg siger mange tak og bliv endelig ved med at byde ind :)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)