Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Velgørenhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Aug 12
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

hey allesammen. har tænkt mig at lave så folk kan vinde en del giveaway inde ved mig det skulle være sådan at du betaler måske 5 til 12 kr for at være med og alt der er overskud går til noget velgørninghed så vil bare høre om hvad skal man være ops på og hvad regleren er for det når det er til velgørninghed :)
MVH Hans :) 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 22. May 15
Indlæg ialt: 154
Fra  Konkurrencer-magasinet.dk Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans.

Jeg kan se at du oprettede fuldstændig samme tråd tilbage i februar hvor du ingen svar havde modtaget.

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig på dette område, da jeg ikke har erfaring eller viden på området.

Jeg bemærkede dog en ting. Enten er du meget ung, eller også har ordblind. Det er ikke for at skyde din ide ned på nogen måder, men det ville hjælpe en del hvis du kunne køre din tekst igennem word eller en anden stavekontrol program som ville havde fanget de værste stavefejl så som: Velgørninghed = velgørenhed.

Hav en god weekend.

Mvh. Alexander

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

der er forskellige regler - for at donere - afhængig af om det er til en lang række skattegodkendte foreninger eller andre - og begrænsninger i overskud at læse sig ind på og mere - så du bør ofre en revisor til at sætte dig ind i alle regler ud fra det du har planer om

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)