Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Domæne skrift til virksomhed?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Aug 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa folkens.

da jeg oprettet det domæne jeg ville bruge til min enkeltmandsvirksomhed, oprettet jeg det som privat. 

Er nu ved at søge om indbetallingsløser osv til webshoppen, og fandt frem til at mit domæne skal stå i virksomhedens navn.

Nogen der ved hvordan jeg får min virksomhed til at stå som ejer af domænet? 

Mvh.

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du skal omregistrere det via dk-hostmaster.dk

Tilmeldt 20. Aug 15
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar.

Det har jeg også prøvet, gik ind under Overdrag domæne navn feltet, og der står tydeligt ´´Du kan også bruge overdragelse til at omregistrere din virksomheds navn eller brugertype, eller hvis du vil flere domænenavne til ét bruger-id.´´

Men når jeg så prøver komme videre får jeg,

´´Fejl

Dette bruger-id er allerede registrant for det/de valgte domænenavn(e).´´

Jeg også søgt rundt omring derinde for at finde om jeg er under et forkert felt, men kan ikke finde noget om omregistrering af domæne navn nogen steder ellers.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 02:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hanco,

Jeg kan ikke umiddelbart se i det skrevne, om du dengang du oprettede det i privat enkeltmandsvirksomhed også angav dit CVR nummer,
men hvis du ikke gjorde dette, kan du ikke bare ændre fra privat til Virksomhed, her er du nødt til at skulle valideres af DK-Hostmaster.

Tag fat i dem telefonisk support, få en vejledning i hvordan du kan blive valideret med din Virksomhed som registrant, osv.

Hvorfor kan I ikke rette min mit navn/firmanavn, mail eller adresse over telefonen?

Da det desværre ikke er muligt at verificere, hvem man taler med i telefonen, er det af sikkerhedshensyn ikke muligt at rette stamdata for et domænenavn pr. telefon.

Der skal foreligge dokumentation for alle rettelser, der foretages vedrørende stamdata. Derfor skal alle rettelser foretages via Selvbetjeningen eller ved skriftlig henvendelse med underskrift fra registranten eller fuldmægtig for domænenavnet.

En anden mulighed du evt. kan prøve.

er at oprette en ny bruger med dit CVR nummer, herefter kan du logge ind i den gamle bruger og så overdrage domænet til den 
nye bruger, for her vil du så skulle validere og bekræfte på begge brugere - blot en tanke

Held og lykke med det, og god weekend.

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)