Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

One-page webshop - hvem kan?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 15
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg skriver herinde, da jeg reelt ikke skal bruge en programmør til at lave denne opgave. I hvert fald ikke lige nu.
Jeg skal bruge en one-page side/webshop, hvor der kan vælges forskellige produkter, hvortil pris, billede og diverse ændres automatisk. Kunden skal så kunne vælge antal af det valgte produkt, bestille det til en bestemt dato, og så til sidst betale for det ved Stripe som indløser.

Er der nogen som evt. kan give en pris eller måske give mig et hint til et wordpress theme? Jeg er ret skarp på wordpress, men jeg kan simpelthen ikke finde det jeg helt præcist skal bruge.

Alt er velkommen - også spørgsmål :-)

Mvh
Lasse

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

BazoLasse:

Hej Amino,

Jeg skriver herinde, da jeg reelt ikke skal bruge en programmør til at lave denne opgave. I hvert fald ikke lige nu.
Jeg skal bruge en one-page side/webshop, hvor der kan vælges forskellige produkter, hvortil pris, billede og diverse ændres automatisk. Kunden skal så kunne vælge antal af det valgte produkt, bestille det til en bestemt dato, og så til sidst betale for det ved Stripe som indløser.

Er der nogen som evt. kan give en pris eller måske give mig et hint til et wordpress theme? Jeg er ret skarp på wordpress, men jeg kan simpelthen ikke finde det jeg helt præcist skal bruge.

Alt er velkommen - også spørgsmål :-)

Mvh
Lasse

Hej Lasse,

Jeg vil opfordre dig til at få lavet en one-page shop i Photoshop, som du er fuldt ud tilfreds med - også gå videre til programmering med den. Så er du 100% sikker på du er tilfreds med den, og den ikke bliver smidt til programmering før du er tilfreds.

God weekend!

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Det lyder som en opgave der kan løses rigtigt fint i WordPress universtet. Jeg tvivler dog på at du finder en theme som passer nøjagtigt til dine behov, såfremt de er meget faste? 

Mit forslag til dig ville være et finde en såkaldt multitheme, og derigennem benytter alle de gængse funktioner i bedst muligt omfang. Derigennem kan du evt. få installeret yderligere nødvendige plugins således at du kan komme helt i mål. Du kan finde en masse theme på http://themeforest.net/

Hvorvidt dine egne kompetencer rækker kan jeg af gode grunde ikke være behjælpelig med. Du er meget velkommen til at rette henvendelse såfremt du ønsker assistance til diverse herigennem. Er at fange på mail simon@erhvervshjemmesider.dk 

Hav en rigtig god lørdag :)

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Er en hosted løsning en mulighed for dig?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)