Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har i tankerne at opstarte en webshop med tøj til piger/kvinder inden for den nærmeste fremtid.

Til dette skal jeg have fundet nogle leverandører, muligvis i Kina, som kan tilfredsstille mine ønsker om tøj, der ikke nødvendigvis er mærkevarer. 
Jeg fik idéen til dette da jeg var en tur i Milano og faldt over to, små, forskellige butikker i en "ikke-high-end gade", der begge havde præcis samme sortiment af tøj, sko og tasker. Alt sammen var i rigtig fin kvalitet, super flot designet og meget billigt. 

Jeg ønsker altså ikke selv at designe og være en del af produktionen, men istedet få opstillet et stort udvalg, hvor jeg kan udplukke de ønskede produkter. 

Det er ikke muligt at finde information eller kontaktinfo på disse to ovennævnte butikker på nettet udover et tlf nr, og jeg har derfor svært ved at finde frem til leverandøren til disse. Da jeg er meget interesseret i præcis i netop det udvalg jeg stod overfor i butikkerne, vil først undersøge om det er muligt at finde frem til leverandøren. 
Er der nogen der kan hjælpe mig med hvad jeg kan gøre udfra dette? Alle input er en hjælp.

Fra skovlunde
Tilmeldt 21. Jun 15
Indlæg ialt: 72
Fra  småting.dk Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra skovlunde
Tilmeldt 21. Jun 15
Indlæg ialt: 72
Fra  småting.dk Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber det hjalp...

Fra skovlunde
Tilmeldt 21. Jun 15
Indlæg ialt: 72
Fra  småting.dk Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

de her er måske bedre 
:

http://www.rosewholesale.com/cheapest/stylish-scoop-neck-dolman-sleeve-634595.html

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)