Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis rådgivning af advokat / revisor til valg af virksomhed opsætning.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Bagsværd
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 07:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har prøvet at skriv til nogle advokater som giver gratis rådgivning, men desværre uden held med at få et konkret svar om hvor jeg skal starte eller hvad det koster. Er der nogen som kan komme med et godt forslag til hvor jeg kan henvende mig ?
( det drejer sig om opstart af ca 3 små firmaer. Evt 2 af dem under et holding selskab.)

Tilmeldt 27. Aug 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Giv mig et kald på 9398 0177 og jeg skal nok give dig en kort introduktion/guidance over telefonen :)

 

mvh

Dennis
www.Admica.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er oftest lettere at få et gratis svar fra en advokat, hvis du ringer, da det er hurtigere for dem at snakke i tlf end besvare mails. Det er ihvertfald min erfaring :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

det er nok ikke let at få svar ud fra det du spørger om

Hvor du skal starte siger ikke rigtigt noget - og det er jo ikke helt alm. lige at skulle starte 3 firmaer heraf to af dem under et holding = 4 sådan på en gang

Omk for adv. hjælp til at stifte: Regn ca 2.000 - 3.500 per selskab helt enkelt, måske en lille rabat ved 4 stk - 

Gør nu ikke ting mere kompliceret end nødvendigt for dig selv - hvert selskab kræver sin arbejdsskadeforsikring lovpligtigt - f.eks 4  x 1800 per år og adm /årsrapport osv - 

Læs her alm Q&A http://johnhannover.blogspot.dk/2014/12/q-svar-pa-en-rkke-alm-opstartssprgsmal.html 

Du skriver bare 3- 4 firmaer ikke om det er selskaber eller virksomheder men det skal være selskaber ud fra antal og holding - Læs om forskel virksomhed og selskab - så du ser lidt om omk. http://johnhannover.blogspot.dk/2013/04/personlig-virksomhed-is-eller-starte-i.html 

Brug evt små 100 kr på min bog Selvstændigt som har alt om stiftelse - holding - regler, huskelister-  osv http://jh-e-books.blogspot.dk/2015/09/selvstndig.html  så du kan være lidt bedre påklædt i overvejelserne - den er let læst

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Bagsværd
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar

Fra Bagsværd
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak det vil jeg prøve

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)