Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er links fra Ingenco2 stadig attraktivt?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 6. Jul 15
Indlæg ialt: 13
Fra  Designkataloget.dk Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit spørgsmål er meget enkelt, har siddet og overvejet at blive Co2 Neutral hjemmeside, og derved få linket fra ingenco2.dk - men sad og funderede over linkværdien, om den stadig er så god som den var engang? 

Er linket "pengene værd"? 

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

følger med :D

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Den billigste løsning koster 1.680,- for et år og siden har en pagerank på 6
Så teknisk set kan det vel godt betale sig at komme i det selskab.
Mange bække små - Det bliver dyrt i længden.

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Man bruger ikke pagerank og har ikke været opdateret siden 2012. Men ingenC02 vil ikke virke mange år endnu

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Tilmeldt 19. Sep 07
Indlæg ialt: 353
Fra  Virksomhed33 Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fordi at begrebet "Pagerank" er blevet neutraliseret/forældet - Betyder det jo ikke at indgående og udgående links ikke længere er relevante - Højst mindre relevante i forhold til nye algoritmer - Pageranken er netop et udtryk for dit netværk af indgående og udgående links, som i den forstand stadig kan bruges til at måle en sides popularitet. Pagerank er jo oftest udregnet af 3. part services.

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

At støtte kræft ramte og at blive Co2 neutral lægger jeg lidt i samme kasse.

Det handler kun om en ting og det er værdien at markedsføre sig med det.

Ligesom "Årets bil 2016", det er en super god måde at markedsføre sit produkt. Da det kan være med til at sælge mer.

Så hvis du mener at der er større chance for at du bliver valgt over en konkurrent så gør det.

Ting som du også kan undersøge er om du er "Danmarks billigste" eller "Danmarks bedste", for hvis du har dokumentation for dette må du gerne markedsføre dig med det. Så hvis du betaler for at blive Co2 neutral så markedsfør dig med det! :)

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror umiddelbart 2k er rimeligt meget at betale, hvis du absolut kun gør det for linket. Der vil jeg vove at påstå, at du kan få en helt del mere linkværdi for pengene. 

Omvendt går beløbet til en god sag + Du har mulighed for at bruge deres banner, i samme stil som du ville bruge Trustpilots og så videre. For at skabe noget tillid/autoritet.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Tilmeldt 18. Apr 15
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Du får vist nok links fra 6 forskellige domæner.. Det er sgu en helt ok pris i mine øjne. :) 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 05:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er et af de steder, hvor man stadig kan købe sig til nogle gode links ;)

Fra København S
Tilmeldt 7. Jul 14
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har personligt set det virke for nylig. Kan bestemt bruges.

Er det pengene værd? Som udgangspunkt ja, men der skal nok også lige tænkes på effekten i forhold til markedet, og hvor langt der er til at en god organisk placering kan give trafik og indtjening, der kan retfærdiggøre udgiften.  

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)