Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Parter / salgsdirektør søges til patenteret, færdigudviklet og lagerført produkt til private og proff. marked

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Oct 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ejer et anpartsselskab 100%, der ejer et patenteret, færdigt og lagerført unikt produkt. Produktet er i katagorien "kitchen hardware" og adresserer både private, hoteller, konferencecentre og grossister - du har sikkert et lignede produkt hjemme.

Produktet er patenteret i EU, samt andre lande.

Ca. 3.000 styk på lager - salgspris ca. 125,- ab lager

Der er brugt og "betalt" over 8 millioner dkr. til udvikling, patenter, værktøjer, m.m.

Selskabet har ingen gæld undtaget til undertegnede - resten er afskrevet.

Forhenværende salgsdirektør stoppede midt i indsalg grundet private problemer og alt har ligget stille i et år nu!!

Men nu ønsker jeg, at finde en sælger der kan sparke liv i det unikke produkt. Du skal være sælger af den helt rette støbning, der også kan forhandle med store internationale grossistselskaber. Endvidere må du være villig til at rejse til Kina til vores producent for kvalitetskontrol når der køres en produktion.

Jeg vil gerne have en aftale, hvor du sælger på ren provision, men også vil gå ind som medejer af selskabet. Hvis du er den rigtig, forventer jeg at kunne rejse kapital i min netværk, så der kan betales løn m.m.. og ingangsættes nye projekter der ligger i støbeskeen. Planen er at "lade dig indgå i handlen "- har jeg ikke en ildsjæl som direktør i selskabet, kan jeg ikke tiltrække investorer. Da jeg selv er direktør i en andet selskab som jeg har part i, så kan jeg ikke deltage ret meget i den daglige drift.

I forbindelse med at der kommer ny investor ind i selskabet, vil gulerodden for dig være, at du kan indtræde som medejer til den lavest mulighed kurs vi kan få skat til at acceptere og du dermed bliver partner med undertegnede og evt. ny investor. 

Denne annonce er måske en smule utraditionel, men jeg håber du ser det som en enestående mulighed for at blive direktør i eget firma, uden at skulle ned i banken og låne.

Håber at ovenstående fanger den "helt rigtige" og ser frem til at høre fra dig.

V.H. Lars. J.

Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Hvor i landet har du din virksomhed ?

MVH

Prilcon

Tilmeldt 8. Oct 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Selskabet er registreret i Vestjylland (Holstebroområdet) og er i sagens natur flytbar.

Ingen lejekontrakter eller andre forpligtelser. Lageret er gratis via gode forretningsrelationer.

Vh Lars 

Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Det kunne jeg være interesseret i, under de rette omstændigheder.

Du er velkommen til at kontakte mig for en indledende dialog, hvor vi kan afstemme forventninger og din/min profil.

Lad os se om vi kan hjælpe hinanden. Jeg bor selv i Viborg og din beliggenhed er da inden for rimelig afstand :D

MVH

Prilcon

 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)