Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opsætning af wordpress

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-) 

Jeg skal bruge en wordpress haj til opsætning af en informationsside/blog på wordpress. 
 

Det drejer sig udelukkende om at få dannet "rammerne". (Jeg har et klart billede af hvordan det skal se ud). 


Hvis du er skarp, kan jeg også godt bruge et logo - men det er ikke en nødvendighed i første omgang. 

Da dette projekt er et side projekt er min tid knap. Derfor har jeg ikke selv tiden til at få sat det hele op. 

Fyr løs :-) 


- Camilla 

Fra Fredericia
Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Voulture IVS Skrevet kl. 16:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det et freelance job du søger en person, til at udredde for dig? Eller er det hjælp undervejs i processen?

Hvis der er tale om at en anden person skal opsætte siden for dig, bør du skrive hvad du er klar til at tilbydde.

Tilmeldt 6. Sep 15
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil helst sikkert kunne hjælpe dig, kan du kontakte mig på Sebastianht@outlook.dk med en grundig beskrivelse af hvordan du vil have det, så skal jeg nok give dig en skarp pris :-)

Med Venlig Hilsen,

Sebastian

Performance-based Influencer Marketing - InfluencerFlow by SebastianHorberg.com

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla

Det lyder lige som en opgave for os :-)!

Vi udarbejder alle vores kunders webløsninger i WordPress.

Du må gerne uddybe dit behov i en mail. Jeg er at fange på Simon@erhvervshjemmesider.dk. Så sender jeg et oplæg samt en skarp pris retur.

Du kan evt. læse mere om os samt se et stort udvalg af referencer på www.erhvervshjemmesider.dk

Hav en god aften :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 5. Oct 15
Indlæg ialt: 13
Fra  Camping Trading ApS Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 27. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil ikke komme nærmere ind på hvad jeg vil tilbyde, da det afhænger af personens kvalifikationer. Jeg er selv i stand til at sætte siden op, men da tiden er knap, og mit primære fokus er at skabe værdifuldt indhold, søger jeg en til at hjælpe mig. Som jeg også skriver handler det udelukkende om "rammerne" - undersider, indhold mm. sørger jeg selv for :-) 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)