Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer. 

Jeg har lavet min nye webshop og vil gerne have lidt feedback inden jeg går videre. 

Synes man ser sig blind på ting der skal vaes om og rettes til, så tænker det er en god ide at få hjælp udefra :)

www.woodendesigns.dk (Der er en DNS kobling til www.dk-auktion.dk indtil jeg får mit nye hotel på plads)

Hører meget gerne. 

/Moss

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Moss

Generelt en rigtig fornuftigt webshop som du har banket på benene. Der er et par småting der gør lidt ondt i mine øjne. 

Først og fremmest synes jeg at din topbar bør flugte med selve "content". Startende ved fri fragt og afsluttende ved returret. Endvidere synes jeg du skal genoverveje din blå kant som ses omkring dit logo. Denne blå farve passer ikke rigtigt sammen med resten af din designlinje. Tror logoet vil stå langt federe hvis denne fjernes. 

Håber det kunne bruges :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon, 

Tak for feedback. Så fik jeg ændret lidt på banner. Skulle have ændret width på baggrunden før det kunne lade sig gøre, men nu har jeg fundet tricket :)

Mht. logoet, er jeg ikke så stærk i photoshop, men enig i at den falder udenfor med den farve. 

Hvad tænker du om den tekstboks der er lige under varerne på forsiden "velkommen til"...?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Moss:

Hvad tænker du om den tekstboks der er lige under varerne på forsiden "velkommen til"...?

Jeg synes det er en super god idé at få noget beskrivende tekst ind på forsiden. Endvidere synes jeg er placeringen er god, da den ikke stjæler for meget opmærksomhed fra produkterne :) 

Fra Slagelse
Tilmeldt 5. Oct 15
Indlæg ialt: 13
Fra  Camping Trading ApS Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Moss,

Jeg synes din header med ordne *altid fri fragt* ikke rigtig passer ind med farver samt effekt. Du burde give mere effekt på bogstaverne og få dem mere tydelige. Også synes jeg gråt ikke passer ind til, ny farvevalg kunne være en mulighed. 

Det var lige kort hvad jeg havde at tilføje.

Mvh

PH

Campingudstyr til Danmarks skarpeste priser hos campingudsalg.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Moss

Rigtig flot side.

I skal lige have fikset WD logoet ved Velkommen til woodendesigns.dk. Det er ikke responsive på min smartphone.

God weekend

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, og tak for alt den fede feedback Smile

Har ændret top banner, lavet nyt logo Cool - Hvad synes i - og fikset lidt småting. 

Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget bedre uden top banneret. Logoet er bedre, men ikke helt skarpt :)

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)