Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Crowdfounding..... Hvordan...??

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gået og bygget på en ide over de sidste 7år, jeg har søgt og fået feedback, og har udarbejdet en nogenlunde forretningsplan. Jeg har ydermere fået sparet et spinkelt beløb, på de små 20.000 op og har nu startet en crowdfounding for at se om jeg kan få skrabet det sidste ind.

Men hvordan får jeg min crowdfounding side ud til folk og giver dem lyst til at donere penge?

Jeg plejer at være super stærk på skrift, men det er som om, at så snart jeg sætter mig for at lave tekst til denne idé, flyder de videre tanker henover de ord jeg vil skrive, da jeg har sindssygt høje forventninger, både til det jeg vil skabe, men også udbyttet af det.

Min side ligger her; https://www.indiegogo.com/projects/dynamic-jobapplication/x/12386526#/

Og jeg vil rigtig gerne modtage ris/ros til opsætningen.

Tilmeldt 19. Apr 15
Indlæg ialt: 38
Fra  mmmmmmm Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg ville gøre som udgangspunkt det er jeg ville kontakt Danish Crowdfunding som ligger et sted ud i byen i københavn og høre dem ad, mon ikke de har nogen gode forslag, jeg fik selv ringet dem op på et tidspunkt hvor jeg ville have noget crowdfunding hjælp til min App ide, men fik af vide følgende at det nærmest umuligt for dem at gå vider når ideen handler om en App. :)

Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt det vil jeg da lige prøve. Tusind tak :)

Tilmeldt 21. Jun 14
Indlæg ialt: 330
Fra  Weebio Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige læst det du har skrevet, det virker for mig super godt og personligt.

Jeg synes dog jeg manglede en ide om, hvor du er i processen og hvad du konkret skal bruge penge til og hvad slut resultatet vil være.

Ydermere tænkte jeg måske en video ville være en god ide, hvor du overordnet kunne vise nogle mockups også for at dokumentere klart hvor du er.

Ellers helt og lykke!

Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med videoen er da næsten den mest åbenlyse mangel i mit udlæg, tak for det. Jeg var så opsat på at få bygget en super stærk og personlig tekst op jeg ikke lige tænkte så langt. Typisk mig jo.

Men ellers tusind tak for feedback :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes teksten er al al for lang. Du skal være meget mere konkret lige fra start. Du skriver om dine tanker i en pølsevogn - og det er der måske en charme ved - men det handler om at få folk til at forstå din idé nærmest fra første linie.  Og der mangler noget visuelt - billeder, diagrammer osv.

Og så synes jeg i øvrigt det er pudsigt at du skriver på dansk, når resten af siden er engelsksproget - men det er der måske andre der også gør..?

Bare lige min mening Smile

Mvh David
-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har ret, det var også min første tanke. Ikke desto mindre fik jeg i første omgang afvist min tekst fordi den var for konkret, så der er åbenbart en hårfin balance man skal ind over der.

I forhold til sproget, blev jeg rådet derinde af en af mine samarbejdspartnere, og havde i første omgang lavet siden på engelsk, men der var åbenbart flere derinde på dansk som også skrev dansk, så det valgte jeg at benytte, da min målgruppe ligger i Danmark i første omgang så det vil være her pengene bliver brugt.

Fra København
Tilmeldt 29. Sep 08
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Lucca

Råd nummer 1: Skriv kort og præcist. Jeg stoppede med at læse ved 3. linje da jeg fornemmede den ville fortsætte laaaaaaaangt

Råd nummer 2: Pointen skal stå meget tidligt. = Hvad skal vi hjælpe dig med? Og hvorfor?

Råd nummer 3: Hvor dine venner og netværk henne? De skal i spil......nu!

Råd nummer 4: Overvej om du skal stå på strøget med en Ipad og spørge folk om du må sende dem et link!

Bedste hilsner

Jens

www.isabellais.dk

PS hvis du har lyst må du gerne give mig noget feedback også på min hjemmeside og produkt

Fra Odense SV
Tilmeldt 9. Nov 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Look-A Skrevet kl. 09:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak, jeg kan godt se jeg er ude i at skulle lave en ny kampagne nu her, og gøre mit forarbejde noget bedre først :)

Jeg synes din hjemmeside er fin, men meget kold. Især når det er Italiensk is :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)