Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Oprettelse af database/hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Hvor svært vil det være, at få programmeret en database, som skal fungere på en hjemmeside

Der skal være mulighed for at logge ind, oprette sig som bruger, registrere et nummer på mellem 6-10 cifre, som så vil være knyttet op på brugeren, og dennes kontaktinformation. 

Derudover skal det indeholde et betalings modul, og der skal være mulighed for opsætte annoncer og reklame søjler. 

Er det noget der vil være muligt at udarbejde? Har ikke en fløjtende forstand på opbygning af databaser/hjemmesider

på forhånd tak for hjælpen

/heegconsult 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du intet forstand har på det, så kan det måske virke som en utrolig kompliceret opgave.

Men det er da ikke umuligt, da du ved hvad du vil have og derfor kan søge på Google efter svarene på hver enkelt problem du måtte støde ind i. Det første problem for dig vil nok være hvilket kode sprog du skal lave hjemmesiden i.

Vil anbefale at du finder en programmør til at lave det til dig i stedet for at rode selv.

Tilmeldt 13. Jul 15
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Min hjemmeside, hvor man kan finde a-kasse priser

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at kontakt mig, vi kan godt tage en telefonsamtale u/b så vi lige kan gennemgå hvad du skal have lavet. Så kan jeg give dig et konkret råd ifht om du kan lave det selv eller om du skal hyre nogen til det, i givet fald hvem du evt. kan hyre. Jeg kan muligvis også selv hjælpe men det kræver at behov og budget matcher. Du kan ringe på 4440 1337

Dbh

Mikkel

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Det lyder umiddelbart som om det er noget der kan klares med Wordpress (eller andre af de standard løsninger der er tilgængelige) - måske med lidt special udvikling til det med nummeret - afhængigt af de nærmere detaljer.

Heegconsult:
Er det noget der vil være muligt at udarbejde? Har ikke en fløjtende forstand på opbygning af databaser/hjemmesider
 

Hvis det ikke er noget du har en fløjtende forstand på, vil jeg helt klart (medmindre det blot er et "hobby-projekt") anbefale dig at at tage fat i nogle der kan det her - umiddelbart lyder det simpelt, så prismæssigt vil det nok ikke være voldsomt

Good-luck

//Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)