Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger feedback på min hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 7. Oct 15
Indlæg ialt: 9
Fra  bows'n'arrows Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har oprettet en webshop, og vil rigtig gerne høre folks mening.
- Den skal vokse med årene til at indeholde lidt af hvert indenfor ikke kun børnetøj men også hobby.

Men kig gerne forbi den og giv feedback.

www.bowsnarrows-dk.com

På forhånd tak :)

Fra Tommerup
Tilmeldt 23. Apr 15
Indlæg ialt: 78
Fra  posterstyle.dk Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart er det en flot side. Men det første jeg kom til at tænke på er, at alt er på engelsk. Er den ikke til det danske markede. ?

M.V.H

Lasse

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad er årsagen til den hedder dk.com til sidst?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Silja 

Ganske kort - Det ser rigtig godt ud! Virkelig en god balance mellem farverne, samt måde hvorpå billeder, tekste og produkter er opsat. Keep up the good work. 

Hvis jeg skulle påpege noget vil det være dine betalingsmuligheder, samt check out flow. Overvej hvorvidt paypall er den optimale løsninger for dig. Du kunne evt. investerer i et SSL certifikat, således at du kunne have betalingsgetway on page, i stedet for at linke eksternt. 

God vind! :-) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Børsting Sørensen :

Hvis jeg skulle påpege noget vil det være dine betalingsmuligheder, samt check out flow. Overvej hvorvidt paypall er den optimale løsninger for dig. Du kunne evt. investerer i et SSL certifikat, således at du kunne have betalingsgetway on page, i stedet for at linke eksternt. 

God vind! :-) 

Da hun benytter WIX, og WIXshop - vil hun ikke kunne tilknytte andre betalingsgateways end Paypal og Stripe.

Hvilket nok også er derfor at hjemmesiden har et .com domæne, da det tilbyder WIX :)

Mvh

Fra Nyborg
Tilmeldt 7. Oct 15
Indlæg ialt: 9
Fra  bows'n'arrows Skrevet kl. 09:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det var fordi den enlig startede som et projekt i skolen, har tidligere kun solgt via. instagram og facebook.

Nu er projektet færdigt og det hele er skrevet på dansk, samt flere opdateringer. :)

Tak fordi du tog dig tiden til at kigge på den. 

Fra Nyborg
Tilmeldt 7. Oct 15
Indlæg ialt: 9
Fra  bows'n'arrows Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er lavet via. WIX, men har nu slettet paypal da jeg synes det er besværligt og added offline betaling, da mange af mine kunder ønsker den vej. :)

Tak fordi du tog dig tid til at kigge på den! 

Fra Nyborg
Tilmeldt 15. Oct 15
Indlæg ialt: 52
Fra  PureStyle Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

En meget flot og indbydende side, stort tillykke med den!! Fantastisk koncept.

Det jeg lige falder over er, at du bruger "vi" , "om os" og "vores" samtidig med du skriver, at du er ene mand, og at det er en enkeltmandsVirksomhed??.  Det er forvirrende, at hjemmesiden er en blanding af dansk og engelsk.

På IPad version både i landshape og portrait forneden  på forsiden står en sætning med fed:"sendes samme dag" lidt oven i den øvrige tekst. 

Held og lykke med shoppen.

Birgitte 

PureStyle - Eksklusivt badeværelsestilbehør og lækre tekstiler.

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. May 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Drop den bevægende grafik omkring "fri levering.." på forsiden. Det irriterer grænseløst. Bevægende grafik må også være i top 5 over must not have i webshop håndbogen. Drop det

Fra Danmark
Tilmeldt 12. Oct 12
Indlæg ialt: 261
Fra  Click In Dandele Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Silja,

Kan se, at du klart skal kigge på SEO delen på din side. Efter et umiddelbart kig på din side, kan jeg se at ingen af dine Meta titler og Beskrivelser er udfyldt korrekt. Desuden mangler du ALT tekster på dine billeder. 

Du kan med fordel også kigge på din loading hastighed. Her ville jeg helt klart forsøge at optimere specielt på billeder.

Du kan se, hvad du kan optimere her.

https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=http%3A%2F%2Fwww.bowsnarrows-dk.com%2F&tab=desktop

Hvis du ønsker at optimere dine billeder, så anbefaler jeg dette program.

http://compressjpeg.com/

Kan fornemme, at du har stået for din SEO del selv. Hvis du videre ønsker at gøre det selv, så ville jeg sætte meget højere fokus på det. For at komme godt i gang, så kan du følge min begynder guide med teknisk SEO her.

Med venlig hilsen

Martin Sølberg

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)